به گزارش ماجرانیوز، بانک ملت برای نخستین بار در کشور با استفاده از قابلیتهای بانکداری ویدئویی، برخی خدمات و تراکنشهای موردنیاز مشتریان را از راه دور و مشابه با مراجعه به شعبه ارائه میکند.
این محصول جدید دیجیتال که در مراسمی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بانک ملت رونمایی شد، در راستای تکمیل مجموعه محصولات فناورانه این بانک و کاهش مراجعه غیر ضروری مشتریان به شعبه برای دریافت خدمات بانکی طراحی و ارائه شده است.
حفظ ارتباط و افزایش تعامل دوجانبه با وجود حذف مراجعه حضوری، امکان برقراری ارتباط با مشتری در ساعتهای غیر اداری، امکان پاسخ به درخواستها و ارائه مشاوره اختصاصی و کسب اطمینان از هویت واقعی مشتری در انجام عملیات بانکی از مهمترین مزایای خدمت جدید ارائه شده بانک ملت است.
تمرکز اولیه بانکداری ویدئویی بانک ملت، ارائه خدمات انتقال وجه و همچنین افتتاح حساب از طریق این درگاه است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دادستان عمومی و انقلاب تهران در راستای حمایت از تولید، صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم از کارخانه خودروسازی سایپا بازدید کرد.
بانک ملی ایران در راستای صیانت از حقوق مشتریان و با هدف جلوگیری از بروز خسارات احتمالی و همچنین مقابله با جرایم مالی از جمله پولشویی ، نکات مهمی را جهت رعایت در فعالیتهای بانکی روزمره اعلام کرد.
با حضور مدیرعامل صندوق و معاون اجتماعی سازمان برنامه؛ نشست هماهنگی اجرای تفاهمنامه ارائه بسته ویژه خدمات درمانی در بیمارستانهای دولتی به بازنشستگان کشوری برگزار شد
شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در چهارماهه نخست امسال، تامینکننده اول بازار شمش فولاد کشور شد
شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.