به گزارش ماجرانیوز، در این نشست که با حضور معاون، رؤسا و معاونان ادارات معاونت حقوقی و وصول مطالبات و جمعی از مدیران برگزار شد، علیرضا قیطاسی ضمن قدردانی از عملکرد همکاران این معاونت گفت: طی ۲ سال اخیر با اقدامات اساسی و اصلاحات ساختاری انجام شده در حوزه حقوقی و تمرکز بر وصول مطالبات، شاهد کاهش ۵۲.۴ درصدی مطالبات غیرجاری و کاهش ۵۰ درصدی نسبت مطالبات غیرجاری به تسهیلات اعطا شده (NPL) بودیم که یک دستاورد بزرگ برای بانک دی است.
وی افزود: با تقویت هدفمند حوزههای بازرسی، امور شعب، حراست و آموزش و حمایت آنها از حوزه حقوقی، علاوه بر ایجاد یک وحدت رویه و ادبیات مشترک، زمینه مطلوبی برای تسریع اثربخشی امور حقوقی و وصول مطالبات ایجاد شده است.
وی ادامه داد: مجموعه اقدامات و دستاوردهای ایجاد شده در وصول مطالبات، با هدف افزایش نقدینگی بانک و افزایش توان تسهیلاتدهی انجام شده که نتایج آن در بهبود شاخصهای عملیاتی مشهود است.
سرپرست بانک دی ضمن تأکید بر لزوم تلاش شبانهروزی در وصول مطالبات و تعیین تکلیف پروندههای حقوقی بانک گفت: حدود ۸۵ درصد آرای صادره در محاکم به نفع بانک دی بوده که این نشاندهنده اثربخشی اقدامات در حوزه حقوقی و وصول مطالبات است.
در ابتدای این نشست معاون، رؤسا و معاونان ادارات «معاونت حقوقی و وصول مطالبات» به ارائه گزارش عملکردی در حوزههای دعاوی، اجرائیات و فروش املاک مازاد پرداختند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
براساس گزارش اخیر بیمه مرکزی از عملکرد بازار بیمه در هفت ماهه نخست سال جاری، طی این مدت ۴۵.۳ میلیون فقره بیمه نامه به ارزش ۲۵۱ هزار میلیارد تومان صادر شد.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان بهزیستی کشور در نامه ای خطاب به مدیرعامل بانک ملت، از اقدامات این بانک در تکریم سالمندان و ارائه خدمات بدون نوبت در شعب به افراد بالای 65 سال قدردانی کرد.
بیمه ملت، توانگرترین شرکت بیمه کشور در هجدهمین نمایشگاه بینالمللی معدن، صنایع معدنی حضور فعال دارد و با ارائه نوینترین خدمات بیمهای خود به فعالان این صنعت، آمادگی خود را برای پاسخگویی به نیازهای بیمهای این بخش از اقتصاد کشور اعلام میکند.
در پی انتشار خبری کذب در برخی از سایتهای غیرمعتبر و شبکههای اجتماعی، با عنوان تخصیص پاداش به هیأت مدیره بانک دی، به منظور تنویر افکار عمومی اطلاعیهای منتشر شد.