گلنان پوراتوس در مسیر بازآفرینی بسته‌بندی‌ها، برای رسیدن به هدف سیاره‌ای بهتر

گلنان پوراتوس تولید‌کننده و ارائه‌دهندۀ مواد اولیۀ نانوایی، قنادی و شکلات، تعهد خود را برای تغییر بسته‌بندی اعلام می‌کند.

به گزارش ماجرانیوز، اين تغييرات به اين معنی است که در ابتدا تمام بسته‌بندی‌هاي محصولات گلنان پوراتوس صد درصد قابل بازيافت خواهند شد. انواع بسته‌بندی‌های منتخب با مواد پايدار مانند کاغذ که بازيافت‌پذير هستند و مجدد می‌تواند مورد استفاده قرار گيرد؛ علاوه‌بر‌اين، تا۷۰٪ کاهش مرکب چاپ و همچنين فرآيند توليد پايدارتر با ایجاد یکپارچگی طرح، استفاده از مواد شيميايی و انرژي کمتر را دارا می باشند.

این تولیدکننده و ارایه دهنده مواد اولیه نانوایی، به‌طور مشخص در تمامي محصولات با بسته‌بندی پليمری از جمله سطل‌ها، رول‌هاي بسته‌بندی، از مواد تک‌ پليمری استاندارد که منطبق با استاندارد صنايع غذايی و قابل بازيافت هستند، استفاده می شود. اين موضوع برتری و آسانی را در محل بازيافت ايجاد خواهد کرد.

گلنان پوراتوس، همچنین استفاده از بسته‌بندي‌هاي قابل استفادة مجدد (در چرخه توليد) را به جاي بسته‌بندي يک‌بار‌ مصرف، براي کسب‌و‌کارهاي بزرگ (صنعتي و نيمه‌صنعتي) که محصولات با مقدار زياد مورد احتياج آنهاست را در نظر گرفته‌؛ بسته‌بندي‌هاي قابل استفاده مجدد (Bulk) استاندارد، راحت و ايمن هستند و در فرآيند توليد آن ها مواد خام کمتري مورد استفاده قرار مي‌گيرد که اين موضوع انتشار ‌دي‌اکسيد کربن( co2) و پيامدهاي زيست‌محيطي را به حداقل رسانده و از مواد مضر در بسته بندي ها براي سلامت بيشتر مردم، اجتناب خواهد کرد.

طراحی زیبا، مدرن و ساده‌گرایانۀ بسته‌بندی‌های جدید محصولات گلنان پوراتوس بیانگر هدف بزرگ گروه پوراتوس با ظاهری مدرن و خلاق است که نشان‌دهندۀ نوآوری در محصولات نان، قنادی و شکلات است.

تصویر‌سازی و نماد گلنان که براساس تعهد به طبیعت و سیارۀ زمین طراحی شده است، در تمام بسته‌بندی‌های ما با هدف یادآوری ارزش‌های زیست‌محیطی نمایش داده خواهد شد.

 

در گلنان پوراتوس، همگی در حال برداشتن گام‌های بزرگی به سوی بسته‌بندی پایدار هستند و خود را متعهد می‌دانند تا پیامدهای زیست‌محیطی را در تولید و ارائۀ محصولات خود کاهش دهند.

همچنین این تولیدکننده مواد اولیه نانوایی، یک مرکز نوآوری ایجاد کرده که در آن، آخرین دستاوردهای مربوط به ایده ها، محصولات، تکنولوژی ها و فرایندها مورد بررسی قرار می گیرند.

در این مراکز  نوآوری و تخصصی، توسعه ایده های جدید و پیاده کردن تکنولوژی در عمل انجام می شود تا محصولات بهتری به بازار عرضه شود.