نقش پررنگ بانک ایران زمین در تولید محتوای تخصصی

چند سالی است که بیشتر نشریات کاغذی با آن بوی جوهر و تیترهای رنگارنگ به جای دکه‌های روزنامه فروشی در فضای مجازی روزگار می‌گذرانند و با ماهیت جدید همچنان پل ارتباطی ارزشمندی میان تولیدکنندگان محتوا و مخاطبان هستند.

به گزارش ماجرانیوز، بانک ایران زمین با درک ارزش و نتایج ارتباط موثر میان بانک و مخاطبان، جدیدترین شماره نشریه الکترونیکی با نام ارتباط ایران زمین را در وب سایت این بانک قرار داده تا در روزگار پراکنده گویی و سطحی نگری، اطلاعات درست و با پشتوانه در حوزه بانکداری ارائه دهد.

حرف‌های پاییزی
جدیدترین شماره ارتباط ایران زمین با رنگ و بوی پاییزی و یلدای در نهمین سال انتشار همانند نشریه‌های گذشته با عبور از سرمقاله  “اقتصاد دیجیتال از بانک ها عبور می‌کند”، مهمترین فصل نشریه را به “همراه با ایران زمین” اختصاص داده تا مشتریان بانک و دیگر دنبال کننده اخبار بانکی ضمن اطلاع از آخرین رویدادهای این بانک و شعبات نگاهی هم به جایگاه آن در رسانه‌ها  داشته باشند.

۹ سال تولید دانش

در فصل مقالات که  غنا و بار علمی هر نشریه را بر دوش می‌کشد، مقاله‌ای با عنوان “بانکداری هوشمند”به این نکته  اشاره می‌کند که بانکداری هوشمند چگونه به عنوان یک سیستم بانکی از فناوری‌های نویـن و هـوش مصنوعـی بـرای ارائـه خدمـات بهتـر بـه مشـتریان بهره می‌برد. این سیسـتم با بهره‌گیری از الگوریتم‌های پیشرفته، داده‌ها و اطلاعات مشتریان را تحلیل و بر اساس آن بهترین خدمـات و محصـولات را بـه طـور شخصی سازی شـده به آنها پیشـنهاد می دهد. در مقاله‌ای دیگر با به رخ کشیدن سواد مالی، به تاثیر تخصص مالی رئیس کمیته حسابرسی و رئیس هیئت مدیره بر عملکرد مالی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار، می پردازد.

نشریه الکترونیکی ارتباط ایران زمین، با دیگر بخش‌های اقتصادی، همراه باجهان، فرهنگی و سلامت ضمن تولید محتوای غنی با موضوعات بانکی ، اقتصادی و سرگرمی، کارشناسان بانک را نیز برای خلق مطالب تخصصی به تکاپو وا داشته و در افزایش انگیزه آنان برای کسب دانش نقش دارد. این نشریه طی ۹ سال حیات خود بی‌شک در جغرافیایی بانکداری کشور از جایگاهی مهم برخوردار بوده و در گسترش مرزهای علمی تخصصی این صنعت نقش بسزایی دارد.