به گزارش ماجرانیوز، اخذ استانداردهای مدیریتی،جهت شناسایی و درک نیاز مشتریان و پاسخگویی مناسب به خواسته و انتظارات مشتریان شرکت میباشد، که در همین راستا گلگهر با تدوین استراتژیها و اقدامات مختلف و همچنین طراحی و بهکارگیری این استانداردها از طریق طبقهبندی نیازها و خواستههای مشتریان، سعی نموده تا گام بلندی در خصوص “مشتریمداری” که یکی اصول بنیادی تعالی شرکت میباشد، بردارد. بهیقین این موفقیت، نشان از تلاشهای متعهدانه مجموعه همکاران گلگهر، توجه آنها به رویکردهای مشتریمداری در مسیر تعالی شرکت و همچنین لبیک تلاشگران شرکت معدنیوصنعتی گلگهر به منویات مقام معظم رهبری در سال “رشد تولید و مهارتورم” است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
"یکی از رویکردهای بیمه مرکزی استفاده هر چه بیشتر از تخصص، توان و امکانات نهادهای صنفی در امور نظارتی است تا بتواند بر سیاست گذاری و نظارتهای کلان متمرکز شود."
با هدف هوشمندسازی شعب بانکی و کاهش هزینهها، تفاهمنامه سهجانبه مرکز تحقیقوتوسعه همراه اول، شرکت همراه کسبوکارهای هوشمند و شرکت دادهپردازی پارسیان برای پیادهسازی سامانه تعاملی سهبعدی مبتنی بر هوش مصنوعی منعقد شد.
وزیر اقتصاد کشورمان در دیدار با رئیس بانک توسعه اسلامی در حاشیه اجلاس سرمایهگذاری جهانی در ریاض بر ضرورت مؤثرتر این بانک در تأمین مالی پروژههای ایران تأکید کرد.
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: لایحه دولت در زمینه اصلاح ساختار صندوق های بازنشستگی هیچ آسیبی به رفاه و معیشت بازنشستگان و کارکنان این صندوق وراد نمی کند؛ این لایحه برای متمرکز شدن مدیریت بنگاه های اقتصادی، کاهش هلدینگ ها و حرکت از بنگاه داری به سمت سهامداری طبق قانون برنامه هفتم توسعه است.