به گزارش ماجرانیوز، اخذ استانداردهای مدیریتی،جهت شناسایی و درک نیاز مشتریان و پاسخگویی مناسب به خواسته و انتظارات مشتریان شرکت میباشد، که در همین راستا گلگهر با تدوین استراتژیها و اقدامات مختلف و همچنین طراحی و بهکارگیری این استانداردها از طریق طبقهبندی نیازها و خواستههای مشتریان، سعی نموده تا گام بلندی در خصوص “مشتریمداری” که یکی اصول بنیادی تعالی شرکت میباشد، بردارد. بهیقین این موفقیت، نشان از تلاشهای متعهدانه مجموعه همکاران گلگهر، توجه آنها به رویکردهای مشتریمداری در مسیر تعالی شرکت و همچنین لبیک تلاشگران شرکت معدنیوصنعتی گلگهر به منویات مقام معظم رهبری در سال “رشد تولید و مهارتورم” است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
پرتوافکنان عضو هیأت مدیره بانک سپه از برقراری مجدد ارائه خدمات حضوری این بانک خبر داد.
بهنام فیضآبادی، مدیر رتبهبندی شرکتهای برتر ایران IMI-100 از آغاز رتبهبندی 500 شرکت برتر ایران در سال 1404 خبر داد و گفت: 500 شرکت برتر ایران در روز 6 بهمن 1404 اعلام میشوند.
در راستای افزایش سطح رضایتمندی مشتریان و تکمیل سبد خدمات غیرحضوری، صدور کارت هدیه مجازی در سامانههای اینترنتبانک و همراه بانک سینا فراهم شد
معاون مالی و سرمایه گذاری بانک توسعه صادرات ایران با اشاره به اهمیت شاخص افزایش سرمایه در ارتقای ساختار مالی و توان عملیاتی این بانک اعلام کرد: سرمایه این بانک در اواسط سال 1402 معادل 6 همت بود که با اتخاذ سیاست های مالی مناسب، این سرمایه تا پایان سال 1404 بیش از 6 برابر خواهد شد.
شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.