مجید اکبرشاهی گفت: این جشنواره در ۶ بخش «مسابقه سینمای ایران»، «مسابقه سینمای بینالملل»، «مسابقه محله»، «مسابقه تبلیغات و اطلاعرسانی سینمای ایران»، «مسابقه آفرینشهای هنری شهر» و «جنبی» برگزار میشود. به گفته دبیر هشتمین جشنواره بینالمللی فیلم شهر، بخش «مسابقه سینمای بینالملل» با هدف شناسایی آثار خلاق و تاثیرگذار سینمای جهان در حوزه شهر و […]
مجید اکبرشاهی گفت: این جشنواره در ۶ بخش «مسابقه سینمای ایران»، «مسابقه سینمای بینالملل»، «مسابقه محله»، «مسابقه تبلیغات و اطلاعرسانی سینمای ایران»، «مسابقه آفرینشهای هنری شهر» و «جنبی» برگزار میشود.
به گفته دبیر هشتمین جشنواره بینالمللی فیلم شهر، بخش «مسابقه سینمای بینالملل» با هدف شناسایی آثار خلاق و تاثیرگذار سینمای جهان در حوزه شهر و مدیریت شهری و ایجاد فضایی برای تبادل تجربهها و ایدهها میان شهرهای جهان، در دو بخش «مسابقه بینالملل» و «ویژه» برگزار میشود. بخش «مسابقه محله» با هدف ثبت آثار خلاقانه و فیلمهای زیبا و تأثیرگذار از زوایای مختلف شهرهای ایران و تهران، در دو بخش «مسابقه» و «ویژه» برگزار میشود که بخش مسابقه شامل آثار کوتاه «موبایلی» و «مستند خبری» است. بخش «ویژه شهر تهران» نیز شامل فیلمهای داستانی یا مستندهای خلق شده با موضوع تهران، فارغ از سکونت صاحب اثر در تهران است.
او گفت: بخش «مسابقه تبلیغات و اطلاعرسانی سینمای ایران» شامل عکس، پوستر، آنونس و تیزر فیلم در بخشهای «مسابقه سینمای ایران»، با موضوعات جشنواره است. همچنین بخش «مسابقه آفرینشهای هنری شهری» نیز امسال برای اولین بار در بخشهای گرافیک (بیلبورد؛ تبلیغات محیطی متحرک مانند وسایل نقلیه عمومی؛ دیجیتال؛ ترانزیتی و عرشه پل)، المانهای شهری (تندیس، سردیس و مجسمه)، عکس و پوستر، نقاشی محیطی (نقاشی روی سطح؛ دیوار؛ کاشیکاری، سرامیک و دیوارنویسی) و تیزر شهری در دو محور زیباییشناسی بصری و اطلاعرسانی با موضوع آزاد برگزار میشود.
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.