به گزارش ماجرانیوز، علی استاد هاشمی در جمع مدیران ارشد و کارکنان شرکت بیمه میهن، ضمن اعلام این مطلب افزود: شرکت های بیمه با تکیه بر اصل مشتری مداری به گونه ای رفتار کنند که همواره اعتماد مخاطبان را به عنوان سرمایه اصلی در اختیار داشته باشندرئیس کل بیمه مرکزی با بیان این نکته که صنعت بیمه مانند صنایع دیگر از شیوه های سنتی عبور کرده و به عرصه های مدرن و پسامدرن گام نهاده، تصریح کرد: در فضای رقابتی امروز، شرکت هایی با پشتوانه فناوری اطلاعات و ابزار روز ارتباطات، سهم قابل قبولی از بازار را به خود اختصاص خواهند داد.رئیس کل بیمه مرکزی با اعلام حمایت همه جانبه نهاد ناظر از ابزارهای نوآورانه و اشاره به «اپلیکیشن آساتو» بیمه میهن گفت: داده کاوی و شفافیت اطلاعات باید از ارکان اساسی شرکت های بیمه باشد و همین شفاف سازی ها ضریب اعتماد مخاطبان صنعت بیمه را به شکل محسوسی افزایش خواهد داد.در ادامه سید هادی شیخ الاسلامی مدیرعامل بیمه میهن در این برنامه اعلام کرد که این شرکت با عبور از موانع و مشکلات زیرساختی و مالی سنوات گذشته، امسال توانست سطح توانگری مالی خود را از سطح ۴به ۱ برساند.وی افزود: بیمه میهن در راستای فعالیت های فناورانه و نوآورانه خود اقدام به ری برندیگ کرد و با رویکرد سازمانی خویش با نگاه مبتنی بر تکنولوژی های نوین توانست جهش قابل توجهی در حوزه فن آوری اطلاعات را رقم بزند که نمونه بارز آن بیمه زائرین اربعین بود.شیخ الاسلامی از اصلاح و ایجاد بستر سخت افزاری_ نرم افزاری شرکت به عنوان یکی دیگر از اقدامات نوین این شرکت یاد کرد و گفت: تلاش های همکاران من در بیمه میهن در این حوزه، منتج به تولید برنامه کاربردی و جامعی با نام تجاری “آساتو” شد که در پانزدهمین سالروز تاسیس بیمه میهن با حضور رئیس کل بیمه مرکزی رونمایی شد.مدیرعامل بیمه میهن تصریح کرد:این سوپراپلیکیشن در حوزه های بانکی ، مالی،بورس ،بیمه و خدمات شهروندی یاری رسان هم میهنان گرامی خواهد بود.در این نشست علاوه بر اپلیکیشن آساتو از سایت جدید شرکت نیز که حاصل زحمات تیم فنی و متخصصین فناوری اطلاعات مجموعه بیمه میهن بود، پرده برداری شد.وی در پایان ضمن آرزوی نیک برای شرکت های همکار بیمه خاطرنشان کرد: امیدوارم شرکت بیمه میهن بتواند در حوزه ها و صنایع دیگر کشور نیز، درخشان تر از قبل ظاهر شده و باهم شاهد روزهای خوش برای جامعه بیمه ای کشور باشیم
این مطلب بدون برچسب می باشد.
مدیرعامل بانک ملی ایران، در همایش «ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۳ و تبیین اهداف سال ۱۴۰۴» با تأکید بر جایگاه ویژه این بانک در جلب اعتماد عمومی، طرح «مهربانی» را به عنوان نماد موفقیت و اعتماد ۴ میلیون مشتری معرفی کرد
در تازهترین دستاورد علمی و بینالمللی، پژوهشکده بیمه موفق به ثبت رسمی در سامانه جهانی ثبت سازمانهای پژوهشی 1(ROR) شد. این ثبت، پس از انجام مکاتبات رسمی با این نهاد بینالمللی، با موفقیت انجام پذیرفت و نام پژوهشکده بیمه به عنوان یک سازمان پژوهشی معتبر در پایگاه ROR درج گردید.
شرکت بیمه ملت در یکماهه منتهی به ۳۱ فروردینماه ۱۴۰۴ بیش از ۲ هزار و ۶۸۲ میلیارد و ۴۷۲ میلیون تومان (شامل قبولی اتکائی) حقبیمه تولید کرد؛ رقمی که نسبت به ماه مشابه سال گذشته بیش از ۲ هزار و ۴۰۱ میلیارد تومان افزایش داشته است.
تغییرات سقف و کف انتقال وجه بین بانکی سامانههای ساتنا، پایا و پل بر اساس مصوبات دومین جلسه کمیسیون ابزارهای پرداخت و تسویه بانک مرکزی به شبکه بانکی ابلاغ شد.
شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.