به گزارش ماجرانیوز، بیمه البرز از اواسط خرداد سال ۱۴۰۲، محصول جدید و نوآورانه بیمه زندگی شوکا را روانه بازار نمود که همزمان با ارائه این محصول، دوره های آموزشی فروش آن نیز در شعب سراسر کشور بیمه البرز با حمایت های مداوم مدیریت ارشد این شرکت آغاز شد.آموزش و به تبع آن استقبال شبکه فروش از این محصول نوین و مبتکرانه، میزان فروش بیمه نامه شوکا را در کوتاه ترین زمان به ده ها میلیارد تومان در روز رساند.نوآوری، مزیتهای رقابتی، کوتاه مدت و زودبازده بودن بیمه نامه، اثر تورمی معکوس، فرآیند صدور هوشمند، عملیات بیمه گری تحت وب و … از جمله ویژگی ها و مزایای این طرح است که همین موضوع، مشارکت فعال بیش از هزار و نهصد نفر از شبکه توانمند فروش بیمه البرز را در توسعه بازار شوکا به همراه داشت تا جاییکه ظرف کمتر از ۹ ماه، سهم ۳ درصدی بیمه های زندگی در پرتفوی شرکت بیمه البرز به حدود ۱۵ درصد ارتقا یافت.اکنون می توان شوکا را به عنوان یک محصول بیمه ای پیشرو و موفق که روند بازار بیمه های زندگی را تغییر داد، الگویی مناسب برای فروش بیمه های زندگی در صنعت بیمه دانست.انتظار می رود با رویه موجود و برنامه های توسعه ای مستمر در شرکت بیمه البرز که بصورت روزانه در حوزه بازاریابی و فروش تهیه و تنظیم می شود در سال جدید نیز شاهد پیشتازی این محصول در بازار بیمه های زندگی باشیم.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
عضو هیئتمدیره بانک صادرات ایران از بهکارگیری ابزارهای جدید اعتباری برای تأمین مالی زنجیره تأمین در صنعت فولاد کشور خبر داد.
ثبت کدپستی محل سکونت متقاضیان دسته چک در سامانه ملی املاک و اسکان کشور به آدرس amlak.mrud.ir الزامی شد.
تفاهم نامهای در راستای هم فکری و هم افزایی، شناسایی و ارزیابی منابع تامین داخلی و ایجاد وحدت رویه سنجش منابع تامین در میان شرکت های فولادساز و با هدف تقویت زنجیره تامین گردهمایی برنامه ریزی و پشتیبانی خرید شرکتهای فولادساز کشور به امضا رسید.
بانک ملت به صورت فعال در یازدهمین همایش و نمایشگاه بانکداری نوین و نظام های پرداخت شرکت می کند.