به گزارش ماجرانیوز، مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر با اشاره به اینکه برقراری ارتباط نزدیک با شهروندان را با هدف شناخت بیش از پیش نیازها و بازتاب دیدگاههای آنان به عنوان اصلی مهم در دستور کار داریم، گفت: رسیدگی به پیام شهروندان تا حصول نتیجه، وظیفه ذاتی سامانه ۸۶۵۵ است. علی اصغر غلامی در ادامه به پاسخگویی کارشناسان بانک شهر به بیش از ۱۵ هزار تماس تلفنی در تعطیلات نوروز اشاره کرد و افزود: بیشترین تماس شهروندان و مشتریان شبکه بانکی با سامانه ۸۶۵۵ به ترتیب مربوط به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۵ و ۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ و کمترین تماس نیز به ترتیب مربوط به ۱۰، ۱۲ و ۱۳ فروردین بوده است. مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر تصریح کرد: ۸۳ درصد از کل پیامهای ثبت شده در این سامانه از سوی مشتریان بوده که بیشترین سهم تماس گیرندگان را به خود اختصاص داده است. وی با بیان اینکه پاسخگویی به مشتریان در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد، عنوان کرد: بیشترین سهم تماس از کل پیام های قابل بهره برداری در تعطیلات نوروز با ۷۵ درصد، مربوط به خدمات مشتری و کمترین تماس از سوی پذیرندگان پایانه های فروشگاهی با سهم یک درصد است. غلامی گفت: تعداد کل تماس های قابل بهره برداری از ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ماه در مجموع بیش از ۱۳ هزار تماس می باشد که این آمار به نسبت دوره مشابه سال قبل افزایش ۲۱ درصدی داشته است. وی تاکید کرد: پیام های نظارتی که شامل انتقاد، شکایت، پیشنهاد و تقدیر می باشد؛ در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال ۱۴۰۲ در مجموع ۵۸ درصد کاهش داشته است که این کاهش چشمگیر نشاندهنده ارائه بهتر خدمات بانک شهر در ایام نوروز سال جاری است. مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر در پایان با بیان اینکه تقدیر از رفتار و خدمات رسانی همکاران شعب در روزه های تعطیل نوروز نیز بیشترین تعداد پیام های قدردانی را شامل شده است، خاطرنشان ساخت: پاسخگویی نظاممند، تسهیل در ارائه خدمات، پیگیری رضایتمندی مشتریان ،ایجاد پیوند و تعامل خوب با شهروندان و بازتاب دیدگاهها، پیشنهادها و انتقادات از مهم ترین اهداف سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر (۸۶۵۵) است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
پیرو تماسهای تلفنی یا پیامهای منتشر شده در فضای مجازی توسط بازنشستگان عزیز کشوری، به اطلاع بازنشستگان و وظیفهبگیران ارجمند صندوق بازنشستگی کشوری میرساند که این تسهیلات بزودی به حساب مشمولان مرحله دوم واریز خواهد شد
نگاهی به عملکرد شرکت بیمه "ما" در فروش بیمه زندگی از رشد سریع و بالا در فروش این رشته حکایت دارد.
اخذ کارمزدی بالاتر از سقفهای تعیین شده در مقررات و بخشنامه های ابلاغی از سوی بانک مرکزی و تحت عناوینی چون پوشش هزینههای جانبی و راهبری و یا هزینههای تأمین اسکناس از متقاضیان بابت نقل و انتقال و تبدیل ارز ممنوع است
مدیرعامل بانک صادرات ایران در جمع سهامداران با ارایه گزارشی از شاخصهای عملکردی بانک در سال مالی ۱۴۰۳، نتایج درخشان و بیسابقه جهش بلند شش شاخص «افزایش سرمایه»، «سرمایه نظارتی»، «نسبت کفایت سرمایه»، «دارایی»، «سود خالص» و «وصول مطالبات» در کنار سایر نتایج مثبت صورتهای مالی در دو سال گذشته را مورد اشاره قرار داد و بر تداوم مسیر اصلاح ساختار و بهرهگیری از تغییرات مدل کسب وکار بانک در سال ۱۴۰۴ نیز تأکید کرد.
شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.