به گزارش ماجرانیوز، قاضیزاده هاشمی معاون رئیسجمهور و ریاست عالیهی بنیاد شهید و امور ایثارگران طی دیدار نوروزی خود با مدیران ارشد بیمه دی که در ساختمان مرکزی بنیاد شهید برگزار شد، بیان داشت: در نشستهایی که با خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران برگزار شده، آنچه به طور محسوس قابل درک و مشاهده است، افزایش میزان رضایتمندی از بیمه دی است.
قاضیزاده هاشمی افزود؛ اقدامات و فعالیتهای شرکت بیمه دی به ویژه در دورهی اخیر مدیریتی به شکلی چشمگیر و فزاینده رو به اصلاح و بهبود بوده که این موضوع نشان از تلاش جهادگونهی تمامی سطوح این شرکت دارد.
معاون رئیسجمهور اظهار داشت؛ بیتردید کوشش مجموعهی بیمه دی در جهت رضایتمندی خانوادهی ایثار و شهادت از نظر پروردگار متعال پنهان نمانده و این تلاشها موجب عزت و برکت بوده است. چنانچه حضور بیمه دی در نمایشگاه آخرین اقدامات و دستاوردهای بنیاد شهید که در روزهای پایانی سال گذشته برپا گردید، نظر رئیس جمهور، وزارء و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر شخصیتهای کشوری و لشگری را به خود معطوف نمود و مایهی آبرومندی در دولت گردید.
رئیس بنیاد شهید در ادامه با تاکید بر آنکه بیمه دی با هفتاد هزار بار مراجعهی خانوادههای شهداء و ایثارگران به مراکز درمانی طرف قرارداد خود در طول یک روز، در خط مقدم خدمترسانی به خانوادهی ایثار و شهادت قرار دارد، گفت؛ خوشبختانه علاوهبر خدمات درمانی بیمه دی، آنچه در این مجموعه مورد اهتمام است، احترام و تکریم این قشر معظم است که امید است، این رویکرد، تقویت و ماندگار گردد.
قاضیزاده هاشمی ادامه داد؛ تمامی این توفیقات در حالی است که شرایط پرداختی بنیاد به بیمه دی نسبت به سنوات و ادوار گذشته تغییر چندانی نکرده، اما آنچه موجب این سطح از خدمترسانی و این میزان از رضایتمندی شده، تغییر نگاه و روحیهی جهادگونه ایست که طی دورهی جدید مدیریتی بیمه دی، به این شرکت دمیده شده است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در خاتمهی این دیدار اظهار امیدواری کرد؛ با توجه به رویکردهای دیجیتالی بیمه دی در طراحی فرآیندها و نیز انجام امور تحقیقی و پژوهشی در این شرکت، اطلاعات درمانی خانوادههای معظم ایثارگری، جمعآوری، دستهبندی و شفاف سازی شده و با همکاری حوزهی بهداشت و درمان بنیاد شهید، جهتدِهی و برنامهریزی دقیقتری نسبت سلامت و درمان این قشر معزز صورت گیرد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از موافقت خود با مهلت یک ماهه برای دارندگان خودرو که بخصوص در شرایط ویژه هفته های اخیر موفق به تهیه بیمه نامه اجباری شخص ثالث نشده اند، خبر داد.
حمیدرضا شیخی، مدیرکل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری، از عدم الزام به ارائه مستندات فیزیکی خسارت درمانی تا سقف 25 میلیون ریال به شرکت بیمه دانا که در سامانه داناپ بیمه دانا بارگذاری و ثبت شده اند خبر داد
صور کنید روزی برسد که همه خدمات مالی مورد نیازتان، از افتتاح حساب بانکی گرفته تا بیمه عمر و سرمایهگذاری، در یک جا و با کمترین پیچیدگی در دسترس باشد. این روزنه امید، همان چیزی است که مدل «بانک بانشورنس» یا تلفیق هوشمند بانک و بیمه به ارمغان میآورد؛ مدلی که در دنیا به عنوان یک تحول بزرگ در نظامهای مالی شناخته شده و ایران امروز بیش از هر زمان به آن نیازمند است
در پایان اردیبهشتماه ۱۴۰۴، استان تهران با ماندهای بالغ بر ۸۲۶۵ هزار میلیارد تومان در صدر فهرست استانهای دارای بیشترین سپردههای بانکی قرار گرفته است.
شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.