به گزارش ماجرانیوز، تغییرات صورت گرفته در بیمه تعاون را باید از سال ۹۶ مورد بررسی قرار داد چراکه پیاده سازی استراتژی های نوین در این شرکت بیمه ای باعث شد تا شاهد نسخه ای متفاوت از بیمه تعاون در بازار صنعت بیمه باشیم.
با آغاز پروژه برنامه ریزی اســتراتژیک زمینه پیاده سازی سیستم های مختلقی پایه ریزی شد:
نظام برنامه ریزی استراتژیک و کارت امتیازی متوازن(از سال ۱۳۹۶ به صورت دو سالانه)
نظام ارزشیابی عملکرد( از سال ۱۳۹۶ به صورت سه ماهه)
سیستم مدیریت کیفیت( ۲۰۱۵:ISO9001 از سال ۱۳۹۷)
سیستم رضایت سنجی مشتریان (۲۰۱۸:ISO10004 از سال ۱۳۹۷)
نظام پیشنهادها (از سال ۱۳۹۷)
سیستم مدیریت ریسک ( ۲۰۱۸:ISO31000 از سال ۱۳۹۹)
مدل تعالی سازمانی (از سال ۱۳۹۹)
انجام این تغییرات باعث شد تا سود خالص این شرکت در پایان سال ۹۷ با ۲۹ درصد افزایش همراه شود و درآمدهای عملیاتی آن نیز افزایش ۳۰ درصدی داشته باشد.
ادامه مسیر متفاوتی که بیمه تعاون تعریف کرده بود روند فروش بیمه نامه و درآمدزایی را در این شرکت دستخوش تحولات زیادی کرد و نتایج آن در گزارشات مالی کاملاً قابل مشاهده و ملموس است به طوریکه سود خالص بیمه تعاون از پایان سال ۹۷ تا ۹ ماهه ۱۴۰۲ با قرارگیری در نوار صعودی رشد ۴۵۹ درصدی داشت.
بیمه تعاون که یکی از اهداف کلان خود را در حوزه مالی و از منظر درآمدی کسب رتبه نخست سهم از بازار تعریف کرده در مسیر دستیابی به این موضوع فرصت هایی را در صنعت بیمه شناسایی کرد که بدون شک نیاز صنایع بزرگ و واحدهای تولیدیست که ایجاد چنین تمایزی می تواند روند رسیدن به چشم انداز این شرکت را تسهیل کند.
در سالهای اخیر یکی از مزیتهای رقابتی بیمه تعاون سرعت پرداخت خسارت، محصولات بیمه ای خاص و بیمه گری الکترونیک بود که فضای صنعت بیمه را متفاوت کرد چرا که تمایل سایر شرکتها برای حضور قدرتمند در این حوزه ها عملاً بیمه گری سنتی را به سوی بیمه گری مدرن برد و در حال حاضر شاهد توسعه این فضا در صنعت بیمه هستیم.
بررسی ها نشان می دهد که رده سنی ۴۸ درصد از کارکنان بیمه تعاون بین ۳۰ تا ۴۰ سال است که قطعاً نیروی جوانی و انگیزه های آن سیر تحولات در این شرکت را تسریع خواهد کرد که این مسئله نیز می تواند مورد توجه صنعت بیمه باشد.
حفظ توانگری سطح یک، سودآفرینی، حضور امیدبخش در بازار سرمایه و افزایش صدور بیمه نامه و بهبود تراز مالی در بیمه تعاون را باید ماحصل اعتماد به انجام تغییرات و اطمینان به نیروی انسانی دانست که ثمره آن در گزارشات مالی قابل مشاهده است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از موافقت خود با مهلت یک ماهه برای دارندگان خودرو که بخصوص در شرایط ویژه هفته های اخیر موفق به تهیه بیمه نامه اجباری شخص ثالث نشده اند، خبر داد.
حمیدرضا شیخی، مدیرکل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری، از عدم الزام به ارائه مستندات فیزیکی خسارت درمانی تا سقف 25 میلیون ریال به شرکت بیمه دانا که در سامانه داناپ بیمه دانا بارگذاری و ثبت شده اند خبر داد
صور کنید روزی برسد که همه خدمات مالی مورد نیازتان، از افتتاح حساب بانکی گرفته تا بیمه عمر و سرمایهگذاری، در یک جا و با کمترین پیچیدگی در دسترس باشد. این روزنه امید، همان چیزی است که مدل «بانک بانشورنس» یا تلفیق هوشمند بانک و بیمه به ارمغان میآورد؛ مدلی که در دنیا به عنوان یک تحول بزرگ در نظامهای مالی شناخته شده و ایران امروز بیش از هر زمان به آن نیازمند است
در پایان اردیبهشتماه ۱۴۰۴، استان تهران با ماندهای بالغ بر ۸۲۶۵ هزار میلیارد تومان در صدر فهرست استانهای دارای بیشترین سپردههای بانکی قرار گرفته است.
شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.