به گزارش ماجرانیوز به نقل از روابط عمومی بانک سینا، در راستای تکریم مشتریان و با هدف ارتباط مستقیم با آنان، کاظم نراقیان، معاون فناوری اطلاعات این بانک، روز شنبه در مرکز ارتباط با مشتریان بانک سینا حضور یافت.
وی در این دیدار ضمن آگاهی از سؤالات و دغدغههای عمده مشتریان که با مرکز تماس بانک سینا ارتباط برقرار میکنند، اعلام آمادگی کرد که با هماهنگی معاونت فناوری اطلاعات، دسترسیهای بیشتری برای رفع مشکلات بانکی برخط مشتریان و پاسخگویی مناسبتر به آنها در نظر گرفته شود.
گفتنی است مرکز ارتباط با مشتریان بانک سینا با هدف صیانت از حقوق شهروندی و شفافسازی خدمات، امکان گفتوگوی مستقیم معاونان مدیرعامل با مشتریان این بانک را فراهم کرده است. در همین راستا، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشتماه نیز معاون برنامهریزی و توسعه کسبوکار بانک، جهت پاسخگویی به سؤالات، در مرکز ارتباط با مشتریان حضور خواهد یافت.
شماره تلفن مرکز ارتباط با مشتریان بانک سینا که بهصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مشتریان بانک هستند، ۴۱۷۳۱ است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
بانک توسعه صادرات ایران در سال ۱۴۰۳ با تخصیص اعتبارات به چهار بخش اصلی اقتصاد، نقش مهمی در تأمین مالی بنگاههای تولیدی و صادراتمحور ایفا کرد
هجدهمین نشست شورای عالی مدیران بانک صادرات ایران با تمرکز بر بررسی عملکرد شعب و واحدهای ستادی در شش ماهه اول و تبیین سیاستهای نیمه دوم سال برگزار شد.
بانک مسکن علاوه بر پرداخت مستمر تسهیلات برای پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن، طی پنج ماهه ابتدای سال ۱۴۰۴، بیش از ۵۱ هزار و ۱۱۶ میلیارد ریال تسهیلات ساخت مسکن در قالب مشارکت مدنی نیز به متقاضیان پرداخته است.
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سهامی بیمه ایران با حضور سید علی مدنی زاده وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد و در این نشست، عملکرد چند ماه اخیر بزرگترین شرکت بیمهای کشور مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.