انتصابات جدید در صندوق کارآفرینی امید

در جلسه هیات عامل صندوق کارآفرینی امید که به ریاست هادی آقابابایی مدیرعامل و با حضور قریشی عضو هیات مدیره این صندوق برگزار شد، انتصابات جدید در بدنه این صندوق معرفی شدند.

به گزارش ماجرانیوز، در این جلسه جعفر صفایی مزید به عنوان مشاور مدیرعامل در امور اعتبارات این صندوق منصوب شد.

صفایی مزید که دکترای مدیریت آینده پژوهی‌ست، ریاست هیات مدیره بانک سینا، معاون طرح و برنامه بانک مهراقتصاد، مدیر اعتبارات بانک رفاه و مدیرعاملی شرکت‌های تجلی مهر ایرانیان، پترو اوریم کیش و … را در کارنامه کاری دارد.

در این جلسه از خدمات حمیدرضا البرزی در دوران تصدی معاون اعتبارات صندوق کارآفرینی امید نیز قدردانی شد.

در حکمی دیگر هم، هادی آقابابایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، منصور شیخ الاسلامی را به عنوان سرپرست مدیریت حوزه مدیرعامل و روابط عمومی معرفی کرد.

مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک های صادرات ایران، سینا و مهر اقتصاد، رئیس هیات مدیره شرکت پیشگامان فناوری های نوین صاد و… بخشی از سوابق مدیریتی شیخ الاسلامی است. در این مراسم از زحمات محسن یزدانفر مدیر پیشین این مدیریت قدردانی و وی به سمت مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت ایجادکاران مهر منصوب شد.

در این جلسه با حضور ترابی نسب فرمانده مرکز مقاومت بسیج نهاد ریاست جمهوری، روح اله معینی به عنوان فرمانده جدید پایگاه بسیج صندوق منصوب و از خدمات عادل دیانت‌پور قدردانی شد.

همچنین مهدی صفرپور نیز که پیش از این مدیرعامل شرکت ایجادکاران مهر بود، به عنوان سرپرست مدیریت پشتیبانی صندوق کارآفرینی امید معرفی و از خدمات احمد نوروزی مدیر پیشین تقدیر شد.