به گزارش ماجرانیوز، بانک ملت برای نخستین بار در کشور با استفاده از قابلیتهای بانکداری ویدئویی، برخی خدمات و تراکنشهای موردنیاز مشتریان را از راه دور و مشابه با مراجعه به شعبه ارائه میکند.
این محصول جدید دیجیتال که در مراسمی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بانک ملت رونمایی شد، در راستای تکمیل مجموعه محصولات فناورانه این بانک و کاهش مراجعه غیر ضروری مشتریان به شعبه برای دریافت خدمات بانکی طراحی و ارائه شده است.
حفظ ارتباط و افزایش تعامل دوجانبه با وجود حذف مراجعه حضوری، امکان برقراری ارتباط با مشتری در ساعتهای غیر اداری، امکان پاسخ به درخواستها و ارائه مشاوره اختصاصی و کسب اطمینان از هویت واقعی مشتری در انجام عملیات بانکی از مهمترین مزایای خدمت جدید ارائه شده بانک ملت است.
تمرکز اولیه بانکداری ویدئویی بانک ملت، ارائه خدمات انتقال وجه و همچنین افتتاح حساب از طریق این درگاه است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
زائران دارنده کارتهای بانک رفاه کارگران میتوانند تا سقف 600 میلیون ریال بر روی پایانههای کارتخوان شعب (PINPAD) بانکهای عامل، ارز اربعین خریداری کنند.
دادستان عمومی و انقلاب تهران در راستای حمایت از تولید، صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم از کارخانه خودروسازی سایپا بازدید کرد.
بانک ملی ایران در راستای صیانت از حقوق مشتریان و با هدف جلوگیری از بروز خسارات احتمالی و همچنین مقابله با جرایم مالی از جمله پولشویی ، نکات مهمی را جهت رعایت در فعالیتهای بانکی روزمره اعلام کرد.
با حضور مدیرعامل صندوق و معاون اجتماعی سازمان برنامه؛ نشست هماهنگی اجرای تفاهمنامه ارائه بسته ویژه خدمات درمانی در بیمارستانهای دولتی به بازنشستگان کشوری برگزار شد
شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.