رشد ۶۸ درصدی حق بیمه قبولی شرکت اتکایی امین در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

شرکت بیمه اتکایی امین در ادامه روند رو به رشد خود، در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ شاهد رشد ۶۸ درصدی حق بیمه قبولی خود نسبت به دوره مشابه سال قبل بود. این شرکت در ۸ ماهه نخست سال مالی جاری نیز با حفظ روند مثبت خود، موفق به تحقق ۳۷۳ میلیارد تومان حق بیمه شده است که در مقایسه با سال قبل ۷۴ درصد رشد را نشان می‌دهد.

به گزارش ماجرانیوز، شرکت بیمه اتکایی امین در ادامه روند رو به رشد خود، در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ شاهد رشد ۶۸ درصدی حق بیمه قبولی خود نسبت به دوره مشابه سال قبل بود. این شرکت در ۸ ماهه نخست سال مالی جاری نیز با حفظ روند مثبت خود، موفق به تحقق ۳۷۳ میلیارد تومان حق بیمه شده است که در مقایسه با سال قبل ۷۴ درصد رشد را نشان می‌دهد.

این دستاوردها نشان‌دهنده جایگاه و اعتبار روزافزون بیمه اتکایی امین در بازار بیمه کشور و اعتماد روزافزون شرکت‌های بیمه به این شرکت به عنوان اتکایی‌گر قابل اتکا و توانمند است.

رشد در پرتفوی اتکایی

رشد قابل توجه حق بیمه اتکایی امین در ۸ ماهه سال جاری، در حالی رقم خورده است که این شرکت در بخش‌های مختلف پرتفوی اتکایی خود نیز شاهد رشد بوده است.
بیمه اتکایی امین با تعهد به ارائه خدمات نوین، با کیفیت و متناسب با نیازهای روز بازار، در تلاش است تا به عنوان اولین شرکت خصوصی اتکایی در ایران و یکی از پیشگامان صنعت اتکایی کشور، نقشی موثر در توسعه و ثبات این صنعت ایفا کند.
این شرکت با بهره‌مندی از سرمایه انسانی مجرب، دانش فنی بالا در مسیر تحقق اهداف خود گام برمی‌دارد و چشم‌انداز روشنی برای آینده خود ترسیم کرده است.
مالی قوی، در مسیر تحقق اهداف خود گام برمی‌دارد و چشم‌انداز روشنی برای آینده خود ترسیم کرده است.