به گزارش ماجرانیوز، محمدرضا کشاورز رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در نشست با انجمن صنفی نمایندگان استان اصفهان ،شبکه نمایندگی گسترده در بیمه ایران را از مزایای این شرکت دانست.
کشاورز در تشریح رویکرد فروش بیمه ایران اشاره داشت:فروش سازمانی مشکلات خودش را دارد و به همین دلیل حرکت به سمت خرده فروشی با تکیه بر ظرفیت خوب شبکه نمایندگی رویکرد نوین بیمه ایران میباشد.
وی ادامهداد: اساسا توسعه بیمه های زندگی و افزایش رضایت مردم از خدمات پس از فروش در جهت رویکرد خرده فروشی مطرح شده است.
مدیرعامل بیمه ایران در پاسخ به درخواست های نمایندگان حاضر در جلسه با اشاره به اینکه یکی از پنج محور ابلاغی سیاست های عملیاتی سالجاری ،توانمند کردن شبکه نمایندگی است افزود: نماینده را عضو خانواده بیمه ایران میدانم و برای همین ۱۲ برنامه عملیاتی برای توانمندسازی آنها طراحی شده است که یکی از این برنامه ها یکسان سازی نرخ بیمه تکمیلی درمان برای نمایندگان بود و علاقه داریم زمینه های استفاده نمایندگان از امکانات رفاهی شرکت را فراهم کنیم.
وی افزود: تلاش می کنیم شبکه نمایندگی به روز شود و با تفویض اختیار مناسب نمایندگان بتوانند در فضای رقابتی ،بازاریابی کنند. بر تمدن غنی سازمانی بیمه ایران تاکید دارم و برای احیا این تمدن نیاز به یکسری اقدامات داریم.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در بانک مسکن با وجود محدودیت منابع همچنان ادامه دارد و این بانک رسالت خود که خانهدار کردن مردم است را تداوم میبخشد.
با عبور از سال ۱۴۰۳ که نقطه عطفی در بازسازی و شکوفایی بانک صادرات ایران به شمار میرفت، بهار ۱۴۰۴ نویدبخش ادامه همان مسیر موفق و رو به رشد برای یکی از بزرگترین بانکهای بورسی کشور بوده است
شرکت بیمه سرمد در راستای ارتقاء سطح خدمات و افزایش ضریب اطمینان بیمهگزاران، از آغاز اجرای طرح جدید پوشش خطر جنگ در قالب بیمهنامه بدنه خودرو خبر میدهد.
۹۰ درصد چک ها در اردیبهشت ماه وصول شدبراساس آمار چکهای مبادلهای در اردیبهشت ماه، بیش از 9 میلیون و 800 هزار فقره چک به ارزشی حدود 9317 هزار میلیارد ریال در سامانه چکاوک مبادلهشد که از این میزان، بیش از 8 میلیون و 800 هزار فقره به ارزش 7975 هزار میلیارد ریال وصول شده است
شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.