به گزارش ماجرانیوز، نمایشگاه الکامپ یکی از مهمترین رویدادهای فناوری در سطح کشور شمرده می شود که شرکت های مختلف از هر صنفی گرد هم می آیند تا مهمترین دستاوردهای فناورانه خود را به نمایش بگذارند در این میان شرکت های بیمه نیز حضور موثری در این نمایشگاه دارند و برای افزایش میزان رضایت مشتریان به دنبال ارائه خدمات بیمه ای بهتر در بستر فناوری هستند. در همین راستا با حضور در غرفه شرکت سهامی بیمه ایران گفتگویی با سیدمیثم حسینی لر، معاون برنامه ریزی و نوآوری این شرکت انجام دادیم که با دست پر به این رویداد بزرگ پا گذاشته بودند.
حسینی لر در ابتدای صحبت های خود گفت: بیمه ایران با تمرکز بر استفاده از ظرفیتهای فناوری و اطلاعات و هوشمندسازی برای ارائه خدمات مطلوب در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ حضور دارد.
معاون برنامه ریزی و نوآوری بیمه ایران در زمینه سامانه های بیمه ایران که در رویداد در معرض نمایش قرار گرفته است تصریح کرد: اولین سامانه ای که باید به آن بپردازیم، سامانه “ایران من” است که تمامی موضوعات مربوط به بیمه را می توان در این سامانه به صورت جامع به مشتریان بیمه ایران ارائه داد. مورد بعدی سامانه نظرسنجی هست که از این طریق می توانیم نظرات مشتریان خود را در زمینه تجربه مشتری دریافت کنیم تا از این طریق خدمات با کیفیت بالاتری را به مشتریان عزیزمان ارائه دهیم.
وی در ادامه افزود: سومین سامانه که در نمایشگاه الکامپ به مشتریان ارائه می شود، سامانه جدید درمان است. این سامانه پیش ازاین نیز موجود بود اما برای بهبود عملکرد بازنویسی شده است. سامانه بعدی SRM است که به صورت یک مرکز شبانه روزی تدارک دیده شده تا اگر مشتریان بیمه ایران دچار مشکلی شدند، مشاوران ما به صورت ۲۴ ساعته در تمامی روزهای هفته پاسخگوی آنها خواهند بود.
وی همچنین در زمینه مدیریت شعبات نیز برنامه های بیمه ایران را اینگونه بیان کرد: یک داشبورد درون سازمانی هم تهیه شده که به تمامی اداره های کل استانی داده شده و با استفاده از هوش مصنوعی و ابزارهای موجود، وضعیت شرکت بیمه سهامی بیمه ایران را به صورت آنلاین در اختیار اداره کل های هر استان قرار می دهد تا تصمیم گیری ها بهتر انجام شود.
حسینی لر در ادامه خاطرنشان کرد: شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های بیمهگر کشور در این نمایشگاه علاوه بر ارائه بخشی از دستاوردها و طرحهای حوزه هوشمندسازی و فناوری و اطلاعات، تلاش دارد تا از طریق ارتباط مستقیم با مراکز فعال در حوزه فناوری و اطلاعات، نسبت به اشتراک مسائل و ارائه توانمندیهای خود اقدام نماید.
معاون برنامه ریزی و نوآوری بیمه ایران با اشاره به اینکه اولین موضوع اشتراک گذاری دانش و تجربه است گفت: در همین نمایشگاه اگر بازدید بفرمایید، شرکت های فناوری حوزه بیمه ابزارهای بسیار خوبی را ایجاد کرده اند که شرکت های بیمه ای می توانند ازآن بهره مند شوند و البته شرکت بیمه ایران نیز با توجه به سابقه خود می تواند از این ابزارها استفاده کند. همچنین همدلی بین شرکت های همکار و آگاهی از وضعیت شرکت های دیگر می تواند از جمله دستاوردهای این نمایشگاه باشد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سهامی بیمه ایران با حضور سید علی مدنی زاده وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد و در این نشست، عملکرد چند ماه اخیر بزرگترین شرکت بیمهای کشور مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
عملکرد مطلوب بانک مسکن در طرح نهضت ملیطرح نهضت ملی مسکن با هدف خانهدار کردن اقشار کمدرآمد و متوسط آغاز شد، اما سهم ناچیز بانکها در پرداخت تسهیلات، عملاً بار اصلی تأمین مالی را بر عهده بانک مسکن گذاشته است. این بانک با وجود محدودیت منابع، بیشترین تسهیلات را به متقاضیان اختصاص داده و نقش محوری در پیشبرد پروژهها داشته است، با این حال کارشناسان و نمایندگان مجلس تأکید میکنند که بدون ورود جدی دیگر بانکها، تحقق اهداف این طرح ملی با دشواریهای بیشتری روبهرو خواهد شد.
رئیس کل بانک مرکزی ضمن تشریح آخرین وضعیت متغیرهای اقتصادی کشور و برنامه های سیاستگذار پولی گفت: علائم بازگشت در متغیرهای کلان اقتصادی نشان از بازیابی اقتصاد و بازگشت به شرایط باثبات دارد و در نیمه دوم سال امیدواریم شاهد وضعیت اقتصادی باثبات و مثبت در متغیرهای کلان در اقتصاد کشور باشیم. وی همچنین از برنامه بانک مرکزی برای توزیع عادلانه تسهیلات و تامین مالی بین مناطق و استان های کشور بر مبنای آمایش سرزمین و نقشه توسعه صنعتی خبر داد.
دولت برنامه دارد که کالابرگ الکترونیک هرماه به هفت دهک درآمدی اختصاص یابد؛ موضوع اصلی اما، تأمین اعتبار این طرح است که با توجه به کسری بودجه بالا و همچنین چالشهایی که برای تأمین منابع یارانه نقدی ماهانه وجود دارد، میتواند به مانعی برای کالابرگ ماهانه تبدیل شود.
شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.