به گزارش ماجرانیوز، بررسی عملکرد بانک آینده طی بازهزمانی ۶ ماههی ۱۵ آذرماه ۱۴۰۲ تا ۲۱ خردادماه ۱۴۰۳ حکایت از اقدامات قابلتوجه بانک آینده در حوزه وصول مطالبات در مقایسه با ۹ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ دارد. این بانک، طی طرح ضربتی وصول مطالبات معوق، موفق به وصول نزدیک به ۱۷ همت از مطالبات جاری و غیرجاری خود، شده است. وصول مطالبات از فعالیتهای بسیار حائز اهمیت بانکها و مجموعههای مالی بهشمار میرود که اثرات مثبت آن در قالب کاهش هزینه ذخیره و تأثیر بر نقدینگی و در نهایت ورود منابع به بانک، نمود مییابد. در همین راستا، بانک آینده با تحقق قریب به ۱۷ همت وصول مطالبات غیر جاری در بازهزمانی ششماهه اخیر، کاهش هزینهها و متعاقباً سودآوری بیشتری را تجربه خواهد کرد که با بهرهگیری از این سودآوری در قالب اختصاص تسهیلات به شرکتها و بنگاههای تولیدی خرد و کلان و فعالیت آنها، این مبلغ، همچنان در چرخه سودآوردی به گردش خواهد افتاد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
براساس گزارش اخیر بیمه مرکزی از عملکرد بازار بیمه در هفت ماهه نخست سال جاری، طی این مدت ۴۵.۳ میلیون فقره بیمه نامه به ارزش ۲۵۱ هزار میلیارد تومان صادر شد.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان بهزیستی کشور در نامه ای خطاب به مدیرعامل بانک ملت، از اقدامات این بانک در تکریم سالمندان و ارائه خدمات بدون نوبت در شعب به افراد بالای 65 سال قدردانی کرد.
بیمه ملت، توانگرترین شرکت بیمه کشور در هجدهمین نمایشگاه بینالمللی معدن، صنایع معدنی حضور فعال دارد و با ارائه نوینترین خدمات بیمهای خود به فعالان این صنعت، آمادگی خود را برای پاسخگویی به نیازهای بیمهای این بخش از اقتصاد کشور اعلام میکند.
در پی انتشار خبری کذب در برخی از سایتهای غیرمعتبر و شبکههای اجتماعی، با عنوان تخصیص پاداش به هیأت مدیره بانک دی، به منظور تنویر افکار عمومی اطلاعیهای منتشر شد.