به گزارش ماجرانیوز، طرح گفتگوی تلفنی و بی واسطه مدیران ارشد بانک سپه با مشتریان، از طریق حضور مدیران ارشد در مرکز ارتباط با مشتریان بانک سپه و پاسخ مستقیم به تلفن های مشتریان معزز بانک صورت می گیرد.
براساس برنامه زمانی تدوین شده در تاریخ ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۳ معاون بانکداری خرد و اصناف بانک سپه از ساعت ۸ الی ۱۰ ، ۲۱ شهریورماه معاون فناوری اطلاعات و بانکداری دیجیتال ، ۲۴ شهریور معاون بازرسی و ۲۷ شهریورماه سال جاری معاون بانکداری ویژه بانک سپه، به نمایندگی از هیئت عامل بانک از ساعت ۱۰ لغایت ۱۲ با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان، به صورت تلفنی پاسخگوی مشتریان گرانقدر بانک سپه خواهند بود.
لازم به ذکر است مشتریان بانک می توانند از طریق ارتباط تلفنی (خط تلفن ۱۵۵۷ داخلی یک) ، سامانه پیامکی با سرشماره ۶۷۱۵۵۷ وپست الکترونیک ۱۵۵۷@banksepah.ir برای رزرو نوبت جهت گفتگو اقدام کنند
این مطلب بدون برچسب می باشد.
شرکت فولاد خوزستان، به عنوان یکی از پیشگامان صنعت فولاد کشور، با تدوین راهبردهای نوین و برگزاری دوازدهمین جلسه کمیته راهبری، گامی بلند در مسیر توسعه پایدار برداشته است.
بانک ملت در راستای تکمیل سبد محصولات خود، طرح گردونه را مبتنی بر قرعه کشی و بر اساس مانده حساب طراحی و ارائه کرد.
بر اساس آمار بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی در پایان هفته آخر آبان ماه، با افزایش ۰.۶ درصدی به بالاترین میزان خود از ابتدای سال جاری تا امروز رسید.
مجمع عمومی فوقالعاده و مجمع عمومی عادی بطور فوقالعادهٔ شرکت معدنی و صنعتی چادرملو سهامیعام عصر روز چهارشنبه ۳۰ آبان با حضور ۸۱ درصد از سهامداران این شرکت در سالن مجتمع فرهنگی تلاش برگزار گردید.