به گزارش ماجرانیوز، طرح گفتگوی تلفنی و بی واسطه مدیران ارشد بانک سپه با مشتریان، از طریق حضور مدیران ارشد در مرکز ارتباط با مشتریان بانک سپه و پاسخ مستقیم به تلفن های مشتریان معزز بانک صورت می گیرد.
براساس برنامه زمانی تدوین شده در تاریخ ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۳ معاون بانکداری خرد و اصناف بانک سپه از ساعت ۸ الی ۱۰ ، ۲۱ شهریورماه معاون فناوری اطلاعات و بانکداری دیجیتال ، ۲۴ شهریور معاون بازرسی و ۲۷ شهریورماه سال جاری معاون بانکداری ویژه بانک سپه، به نمایندگی از هیئت عامل بانک از ساعت ۱۰ لغایت ۱۲ با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان، به صورت تلفنی پاسخگوی مشتریان گرانقدر بانک سپه خواهند بود.
لازم به ذکر است مشتریان بانک می توانند از طریق ارتباط تلفنی (خط تلفن ۱۵۵۷ داخلی یک) ، سامانه پیامکی با سرشماره ۶۷۱۵۵۷ وپست الکترونیک ۱۵۵۷@banksepah.ir برای رزرو نوبت جهت گفتگو اقدام کنند
این مطلب بدون برچسب می باشد.
بازار سرمایه امروز سومین افت پیاپی خود را تجربه کرد و شاخص کل با کاهش بیش از ۱۳ هزار واحد به رقم دو میلیون و ۸۱۱ هزار واحد رسید
خدمات مالی و بانکی بانک صادرات ایران در سه ماه اول سال جاری با انتشار گزارش عملکرد این بانک از ابتدای سال 1404 در سالروز «عملیات مرصاد» و روز ملی «کرمانشاه» مورد توجه قرار گرفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رفع ناترازی انرژی در حوزههای برق، گاز و آب از وظایف اصلی و فوری دولت است که باید در روزها و هفتههای پیش رو با جدیت پیگیری کند و به سرانجام برساند
هرچند قیمت طلا به دلیل شناسایی سود معامله گران و کاهش نگرانیهای ژئوپلیتیکی با افت همراه شد اما انتشار آمار ضعیف اشتغال آمریکا میتواند بار دیگر روند صعودی را فعال کند.
شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.