به گزارش ماجرانیوز، طرح گفتگوی تلفنی و بی واسطه مدیران ارشد بانک سپه با مشتریان، از طریق حضور مدیران ارشد در مرکز ارتباط با مشتریان بانک سپه و پاسخ مستقیم به تلفن های مشتریان معزز بانک صورت می گیرد.
براساس برنامه زمانی تدوین شده در تاریخ ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۳ معاون بانکداری خرد و اصناف بانک سپه از ساعت ۸ الی ۱۰ ، ۲۱ شهریورماه معاون فناوری اطلاعات و بانکداری دیجیتال ، ۲۴ شهریور معاون بازرسی و ۲۷ شهریورماه سال جاری معاون بانکداری ویژه بانک سپه، به نمایندگی از هیئت عامل بانک از ساعت ۱۰ لغایت ۱۲ با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان، به صورت تلفنی پاسخگوی مشتریان گرانقدر بانک سپه خواهند بود.
لازم به ذکر است مشتریان بانک می توانند از طریق ارتباط تلفنی (خط تلفن ۱۵۵۷ داخلی یک) ، سامانه پیامکی با سرشماره ۶۷۱۵۵۷ وپست الکترونیک ۱۵۵۷@banksepah.ir برای رزرو نوبت جهت گفتگو اقدام کنند
این مطلب بدون برچسب می باشد.
امروز شاخص کل در حالی توانست با رشد ۱۲۹۲۳ واحدی به مرز شاخص ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحدی نزدیک شود که حوادث تلخ روز گذشته معاملهگران بورس را نیز نگران کرده بود.
رئیس هیئتعامل صندوق توسعه ملی در نشست هیات مدیره بانک سینا با اشاره به اهمیت استفاده از هوش مصنوعی برای ارائه محصولات خلاقانه و نوآورانه گفت: با توجه به همین موضوع، امسال در صندوق توسعه مالی سال هوش مصنوعی نامگذاری شده و استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی در صنعت بانکداری نیز اجتناب ناپذیر است.
شرکت بیمه سامان نسخه کامل کتاب مقررات بازار بیمه را منتشر کرد.
امروز شاخص کل در پی حمایت وزیر اقتصاد و رییس جدید سازمان بورس در مراسم تودیع و معارفه رییس جدید این سازمان، توانست با رشد ۱۶۵۸۶ واحدی یک گام به شاخص ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحدی نزدیک شود.