به گزارش ماجرانیوز، در حاشیه مراسم اهداء لوح برند محبوب به شرکت سهامی بیمه ایران سید محمد ناصر مبرقعی سرپرست بیمه ایران در مصاحبه با خبرنگاران محبوبیت بیمه ایران را ناشی از اصالت این شرکت و وفاداری کارکنان و نمایندگان آن دانست و گفت: بیمه ایران اخیراً توانسته در سایه لطف خدا و محبت مردم به این شرکت و همدلی همه مدیران در کلیه سطوح و کارکنان و نمایندگانش، از نهاد ناظر صنعت بیمه رتبه توانگری خود را در عالی ترین سطح دریافت نماید و این در حالی است که روزانه بالغ بر ۱۳۰۰ میلیارد ریال خسارتهای جزء را در ۲۰۲ شعبه به مردم پرداخت نموده است.
مبرقعی با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا پایان شهریور ۷/۲۰۰/۰۰۰ فقره پرونده خسارت در بیمه ایران تشکیل شده است تصریح کرد: بیمه ایران در شاخص میزان نگهداری در هر ریسک که یکی از مهم ترین مؤلفه های توانمندی یک شرکت بیمه تلقی می گردد توانسته با رشد بالغ بر ۱۳۸ درصدی نسبت به سال قبل مجوز پذیرش و نگهداری ریسک تا میزان ۱۱۲۲۰۰ میلیارد ریال در هر ریسک را اخذ نماید.
وی افزود: اینکه طبق آمار ۶ ماهه اول سال ما توانسته ایم بالغ بر ۱۴/۰۰۰/۰۰۰ بیمه نامه صادر نمائیم و در شاخص تعداد بیمه نامه سهم حدود ۳۶ درصدی را کسب کنیم نشان می دهد که محبوبیت بیمه ایران در نگرشی است که آحاد مردم در قالب بیمه نامه های خرد نسبت به التزام بیمه ایران به پاسخگوئی و ایفاء تعهدات خود دارد، البته رویکردهای جدیدی مانند حرکت به سوی پرتفوی زندگی مدار و ارائه طرح جدید بیمه عمر سپاس ۲ با قابلیت های متمایز و توجه به خدمات پس از فروش و آموزشهای مهارت محور به ویژه آموزش مهارتهای اجتماعی میان فردی برای تعمیم فرهنگ و رفتارهای متکی بر اقناع گری و التیام بخشی به حادثه دیدگان، در برنامه های معاونت فنی و بیمه های زندگی و مدیریت آموزش بیمه ایران قرار گرفته است.
سرپرست بیمه ایران با یادآوری رسالت ایجاد آرامش در شرکت متبوع، ادامه داد: امیدواریم تحول در شیوه کنترل گری و نظارت پویا و هوشمند و مشفقانه منجر به تغییرات عملکردی و تعالی در رفتار کارکنان و نمایندگان عزیز و پرتلاشمان برای اعطای آرامشی بیشتر به مردم عزیزمان شود.
گفتنی است شرکت سهامی بیمه ایران که بزرگترین شرکت بیمه گر در کشور می باشد، در یازدهمین جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان که در مرکز همایشهای بین المللی صداوسیما برگزار شد توانست تندیس زرین برند محبوب ایرانی سال ۱۴۰۳ را در گروه بیمه ثالث و بدنه خودرو کسب نماید.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سهامی بیمه ایران با حضور سید علی مدنی زاده وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد و در این نشست، عملکرد چند ماه اخیر بزرگترین شرکت بیمهای کشور مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
عملکرد مطلوب بانک مسکن در طرح نهضت ملیطرح نهضت ملی مسکن با هدف خانهدار کردن اقشار کمدرآمد و متوسط آغاز شد، اما سهم ناچیز بانکها در پرداخت تسهیلات، عملاً بار اصلی تأمین مالی را بر عهده بانک مسکن گذاشته است. این بانک با وجود محدودیت منابع، بیشترین تسهیلات را به متقاضیان اختصاص داده و نقش محوری در پیشبرد پروژهها داشته است، با این حال کارشناسان و نمایندگان مجلس تأکید میکنند که بدون ورود جدی دیگر بانکها، تحقق اهداف این طرح ملی با دشواریهای بیشتری روبهرو خواهد شد.
رئیس کل بانک مرکزی ضمن تشریح آخرین وضعیت متغیرهای اقتصادی کشور و برنامه های سیاستگذار پولی گفت: علائم بازگشت در متغیرهای کلان اقتصادی نشان از بازیابی اقتصاد و بازگشت به شرایط باثبات دارد و در نیمه دوم سال امیدواریم شاهد وضعیت اقتصادی باثبات و مثبت در متغیرهای کلان در اقتصاد کشور باشیم. وی همچنین از برنامه بانک مرکزی برای توزیع عادلانه تسهیلات و تامین مالی بین مناطق و استان های کشور بر مبنای آمایش سرزمین و نقشه توسعه صنعتی خبر داد.
دولت برنامه دارد که کالابرگ الکترونیک هرماه به هفت دهک درآمدی اختصاص یابد؛ موضوع اصلی اما، تأمین اعتبار این طرح است که با توجه به کسری بودجه بالا و همچنین چالشهایی که برای تأمین منابع یارانه نقدی ماهانه وجود دارد، میتواند به مانعی برای کالابرگ ماهانه تبدیل شود.
شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.