«بانک پاسارگاد» که همواره توجه به نیاز مشتریان را سرلوحه ارائه خدمات خود قرار داده و احترام و خدمت به ایشان بهعنوان بخش اصلی فرهنگ سازمانی آن، منجر به تحقق باور متعالی “مشتری ذات بانک است” شده است، در یازدهمین دوره این جشنواره با انتخاب و رأی مستقیم مردم عزیز کشورمان برای چهارمین بار متوالی در تمامی گروههای بانکی شامل “بانکداری اینترنتی”، “همراه بانک” و “خدمات بانکی حضوری”، عنوان محبوبترین نام تجاری بانکی را کسب کرد. گفتنی است جشنواره برند محبوب به عنوان گستردهترین نظرسنجی مردمی در زمینه محبوبیت برندها، بستری برای شناسایی این امر را فراهم نموده است تا ضمن شناسایی برندهای خوشنام ایرانی توسط مردم، زمینه تقدیر از آنها را فراهم آورد. در این جشنواره، مصرفکنندگان بهعنوان مهمترین تصمیمگیران و داوران انتخاب برندهای محبوب مشارکت دارند و بر اساس تجربه خود در استفاده از کالاها و خدمات نسبت به انتخاب برند محبوب خود اقدام و اظهارنظر میکنند. بر این اساس کسب این جایگاه توسط بانک پاسارگاد، افتخار ارزشمند و قابل توجهی است که تأکید کننده اعتماد و رضایت مشتریان ارجمند این بانک میباشد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
شاخص بازار سرمایه در هشتمین رشد خود طی ۹ روز کاری اخیر، امروز هم با افزایش ۶۵ هزار واحد به رقم سه میلیون و ۷۷ هزار واحد رسید و کانال سه میلیون واحد را که روز گذشته تصاحب کرده بود، حفظ کرد.
رئیس کل بانک مرکزی در جلسه ستاد اقتصادی دولت، گزارشی از آخرین وضعیت تسهیلات ارائه شده به بخشهای تولید، صنعت، ازدواج و فرزندآوری ارائه کرد.
رئیس پلیس راهور گفت: طبق طرح جدید، کارت سوخت خودروها و موتورسیکلتهای فاقد بیمهنامه شخص ثالث از ابتدای خردادماه غیرفعال میشود.
بیمه ملت با تولید بیش از 21.4 هزار میلیارد تومان حق بیمه، سهمی 4.7 درصدی از حق بیمه 440 هزار میلیارد تومانی تولید شده تمام صنعت بیمه در سال 1403 داشته است