به گزارش ماجرانیوز، عبدالرسول عطایی در همایش تفریحی آموزشی شبکه فروش که با حضور بیش از ۷۰۰ نفر در نوشهر برگزار شد، با اشاره به ضریب نفوذ ۲.۲ درصدی بیمه در ایران در مقایسه با ۷ درصد جهانی، اظهار داشت: سهم بیمههای زندگی در کشور ما حدود ۱۴ درصد است، در حالی که این رقم به طور میانگین در جهان حدود ۵۰ درصد است.
وی افزود: بر اساس آخرین آمار، سهم بیمههای زندگی در سبد فروش بیمه سامان به ۴۵ درصد رسیده و هدف ما افزایش این سهم به ۶۰ درصد است. با توجه به انگیزه و انرژی موجود در شبکه فروش، اطمینان داریم این هدف به زودی محقق خواهد شد.
عطایی همچنین به برنامهریزی برای ارتقای جایگاه بیمه سامان به رتبه ششم در میان شرکتهای بیمه و کسب سهم ۶ درصدی از بازار بیمه کشور اشاره کرد و افزود: هدف ما دستیابی به رتبه اول در بیمههای زندگی است.
وی رمز موفقیت و پیشرفت بیمه سامان را در کارآمدی، نوآوری در ارائه خدمات و محصولات، و توسعه فعالیتهای برونمرزی مبتنی بر زیرساختهای دیجیتال دانست و تصریح کرد: شبکه فروش بیمه سامان که شامل مدیران و سرپرستان فروش است، از حمایت کامل شرکت برخوردار است، زیرا پیشرفت شرکت وابسته به این شبکه است.
معاون اجرایی بیمه سامان همچنین از رونمایی محصول جدید این شرکت با نام «بیمه سالمندی» خبر داد که به زودی از طریق شبکه فروش عرضه خواهد شد و تأکید کرد: بیمه سامان در حوزه خردهفروشی پیشرو است و برخی محصولات آن مانند بیمه مسافرتی، بیمه موبایل، بیمه درمان خانواده و بیمه عمر، ویژگیهای منحصربهفردی دارند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
مراسم آغاز به کار صندوق تضمین غیردولتی صنعت نفت با حضور دکتر اسماعیل للـهگانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران برگزار شد.
۵۶درصد افتتاح حسابها و ۶۳درصد وامهای پرداخت شده بانک قرضالحسنه مهر ایران در سال ۱۴۰۳ بهصورت غیرحضوری بوده است.
بانک پاسارگاد با معرفی «پادچک»، گامی نوین در مسیر تحول بانکداری دیجیتال کشور برداشته و بار دیگر بر تعهد خود به نوآوری و خلق ارزش در ارائه خدمات مالی تأکید کرده است.
سال گذشته، سالی وحشتناک از نظر امنیت سایبری بود و تقریبا اطلاعات تمامی بانکهای دولتی، غیردولتی، موسسات مالی و اعتباری و حتی نئوبانکها توسط هکرها ربوده و بعضا در دارک وب و فضای مجازی منتشر شد؛ موضوعی که اعتماد مشتریان را از بین برد و حالا تنها باید نظارهگر فروش اطلاعات محرمانه خود در فضای مجازی باشند.