به گزارش ماجرانیوز، در این مراسم بهشتینژاد مدیرعامل بیمه سرمد ضمن تاکید بر اهمیت رسیدگی به مسائل و مشکلات مشتریان به عنوان بزرگترین سرمایه شرکت، بهبود تجربه مشتری را از مهمترین استراتژیهای شرکت توصیف کرد و گفت: تمام ارکان شرکت توان خود را بهکار گرفتهاند تا مشتری به صورت بهینه از خدمات ارائه شده بهرهمند گردد.
مدیر عامل بیمه سرمد با تاکید بر لزوم حرکت به سمت نگهداشت مشتری از طریق ایجاد تجربه خوشایند از دریافت خدمات گفت: فرایند ایجاد تحول در حوزه مشتریمداری در بیمه سرمد با راهاندازی کمیته صدای مشتری، تغییرات IVR، تغییرات اساسی در زیرساختهای تلفنها، پیاده سازی سامانه جامع CRM، داشبردهای اطلاعاتی به همراه مقدمات ایجاد چت هوشمند در حال پیگیری و در این مسیر دستاوردها و توفیقات خوبی حاصل شده است.
در ادامه جلسه، زاهدنیا عضو هیأت مدیره بیمه سرمد با تاکید بر اهمیت مشتری و مشتریمداری عنوان کرد: مشتریان رکن اساسی در شرکتهای بیمه محسوب می شوند که تمرکز بر روی حفظ و ماندگاری آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد در کنار سامانهها و ابزارهای ارتباط با مشتری که به سهولت ارائه خدمات به بیمه گذاران منجر می شود باید با آموزش و انتخاب نیروی انسانی مناسب، سطح ارتباط مطلوب با مشتریان را افزایش دهیم.
در ادامه آقای دکتر پولادی و سرکار خانم مجد زنگنه به توضیحاتی در خصوص سامانه جدید ارتباط با مشتریان پرداختند و پس از رونمایی از سامانه مذکور، امکانات این سامانه به تفصیل شرح داده شد.
سامانه جامع ارتباط با مشتریان بیمه سرمد علاوه بر مدیریت ارتباط با مشتریان و رسیدگی به کلیه درخواستها، رویکرد پروفایل سازی برای مشتریان و سایر ذینفعان جهت تسهیل و تسریع در پاسخگویی و همچنین بهبود تجربه مشتریان از طریق ریشهیابی مشکلات و تلاش برای بهبود ارائه خدمات را در خود جای داده است.
تمرکز بر پروفایل مشتریان و سایر ذینفعان و سطح بندی آنها در این سامانه، از اقدامات مهم بوده که یکی از پیش نیازهای آن، تجمیع اطلاعات مشتریان از سامانههای بیمهگری و کلیه ارتباطات برقرار شده مانند راهنماییها، نظرسنجی، شکایات، مراجعه حضوری و … میباشد که این مهم در سامانه جامع CRM بیمه سرمد بهطور شایسته در نظر گرفته شده است.
از دیگر برنامههای این جلسه، تقدیر از مشتریان وفادار بیمه سرمد بود که به قید قرعه به ۱۱ نفر از مشتریان وفادار شرکت که از ابتدای تاسیس، با بیمه سرمد همراه بودهاند تقدیر شد.
مدیرعامل بیمه سرمد طی تماس تلفنی با چند تن از ایشان، حسن نیت و وفاداری آنها تشکر نمود و نظرات آنها را در خصوص بیمه سرمد جویا شد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سهامی بیمه ایران با حضور سید علی مدنی زاده وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد و در این نشست، عملکرد چند ماه اخیر بزرگترین شرکت بیمهای کشور مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
عملکرد مطلوب بانک مسکن در طرح نهضت ملیطرح نهضت ملی مسکن با هدف خانهدار کردن اقشار کمدرآمد و متوسط آغاز شد، اما سهم ناچیز بانکها در پرداخت تسهیلات، عملاً بار اصلی تأمین مالی را بر عهده بانک مسکن گذاشته است. این بانک با وجود محدودیت منابع، بیشترین تسهیلات را به متقاضیان اختصاص داده و نقش محوری در پیشبرد پروژهها داشته است، با این حال کارشناسان و نمایندگان مجلس تأکید میکنند که بدون ورود جدی دیگر بانکها، تحقق اهداف این طرح ملی با دشواریهای بیشتری روبهرو خواهد شد.
رئیس کل بانک مرکزی ضمن تشریح آخرین وضعیت متغیرهای اقتصادی کشور و برنامه های سیاستگذار پولی گفت: علائم بازگشت در متغیرهای کلان اقتصادی نشان از بازیابی اقتصاد و بازگشت به شرایط باثبات دارد و در نیمه دوم سال امیدواریم شاهد وضعیت اقتصادی باثبات و مثبت در متغیرهای کلان در اقتصاد کشور باشیم. وی همچنین از برنامه بانک مرکزی برای توزیع عادلانه تسهیلات و تامین مالی بین مناطق و استان های کشور بر مبنای آمایش سرزمین و نقشه توسعه صنعتی خبر داد.
دولت برنامه دارد که کالابرگ الکترونیک هرماه به هفت دهک درآمدی اختصاص یابد؛ موضوع اصلی اما، تأمین اعتبار این طرح است که با توجه به کسری بودجه بالا و همچنین چالشهایی که برای تأمین منابع یارانه نقدی ماهانه وجود دارد، میتواند به مانعی برای کالابرگ ماهانه تبدیل شود.
شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.