به گزارش ماجرانیوز ، رعایت حقوق مصرف کننده، آشنایی با روش های جهانی تعامل با مشتریان و ذینفعان، راه های افزایش سهم بازار، ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان و ترویج فرهنگ شاخص رضایت مشتری، تبیین جایگاه کیفیت و بهرهوری محصول، افزایش فضای رقابتی در شرایط مختلف بازار، نقش مشتری و شیوههای نوین رهبری بازار، تقویت استراتژیهای سازمان جهت برآورده نمودن نیازهای مشتریان از جمله اهداف برگزاری این اجلاس سراسری بود.
در این مراسم از شرکت فولاد خوزستان بر اساس ارزیابی های انجام شده توسط کمیته علمی، تقدیر و در همین راستا تندیس زرین رضایتمندی مشتری به فولاد خوزستان اهدا شد.
گفتنی است، مجید عبیات مدیر صادرات فولاد خوزستان به نیابت از مدیرعامل، تندیس زرین این اجلاس سراسری را دریافت نمود.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
بیمه کوثر در مجمع عمومی فوقالعاده 30 فروردین، سرمایه ثبتی خود را به 40 هزار میلیارد ریال افزایش میدهد.
در جدیدترین ارزیابی انجامشده از سوی کارگروه بهرهوری شرکتهای دولتی، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران موفق شد در جمع دستگاههایی قرار گیرد که عملکرد مطلوبی در حوزه بهرهوری داشتهاند.
مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: موفقیتهای بانک صادرات ایران در مسیر بازگشت به جایگاه شایسته خود در اقتصاد کشور سرعت بیشتری به خود گرفته و امروز دستاوردهای آن با تلاش تمامی کارکنان بانک و شرکتهای تابعه، قابل دفاع است. ضمن اینکه باید از مسیر فعالیتهای سالهای گذشته و زحمات مدیران و کارکنان و پیشکسوتان بانک نیز دفاع کرد.
بانک تجارت که پیش از آغاز سال 1404 با ثبت افزایش 340 درصدی سرمایه، به بزرگترین بانک بورسی ایران تبدیل شد، حالا با افزایش 65 درصدی درآمدهای کارمزدی، رتبه نخست این حوزه را در میان شبکه بانکی به دست آورد.