به گزارش ماجرانیوز ، رعایت حقوق مصرف کننده، آشنایی با روش های جهانی تعامل با مشتریان و ذینفعان، راه های افزایش سهم بازار، ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان و ترویج فرهنگ شاخص رضایت مشتری، تبیین جایگاه کیفیت و بهرهوری محصول، افزایش فضای رقابتی در شرایط مختلف بازار، نقش مشتری و شیوههای نوین رهبری بازار، تقویت استراتژیهای سازمان جهت برآورده نمودن نیازهای مشتریان از جمله اهداف برگزاری این اجلاس سراسری بود.
در این مراسم از شرکت فولاد خوزستان بر اساس ارزیابی های انجام شده توسط کمیته علمی، تقدیر و در همین راستا تندیس زرین رضایتمندی مشتری به فولاد خوزستان اهدا شد.
گفتنی است، مجید عبیات مدیر صادرات فولاد خوزستان به نیابت از مدیرعامل، تندیس زرین این اجلاس سراسری را دریافت نمود.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
عضو هیئت مدیره و معاون بازاریابی و امور شعب بانک سینا در بازدید از منطقه آذربایجان شرقی و اردبیل و دیدار با رؤسای شعب منطقه، از ایجاد زیرساختهای اعطای تسهیلات در پلتفرم بانکی سیبانک به منظور حمایت از مشتریان و تسهیل امور آنان خبر داد.
بیمه ملت در پنج ماهه نخست امسال رقمی بیش از 8 هزار و 917 میلیارد و 847 میلیون تومان در رشتههای مختلف (شامل قبولی اتکایی) حق بیمه تولید کرده است
دسته چکهای کاغذی و الکترونیکی از بامداد روز دوشنبه مورخ ۱۷ شهریور ماه سال 1404 برای مشتریان شبکه بانکی (اعم از حقیقی و حقوقی) به موجب مصوبه هیأت عامل بانک مرکزی تغییر میکند
مدیرکل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: با توجه به اتمام قرارداد همکاری صندوق بازنشستگی کشوری با فروشگاههای زنجیرهای رفاه، امکان تمدید این خدمت وجود نداشته و از این پس فروشگاههای رفاه در فهرست مراکز ارائهدهنده خدمات فروشگاهی به بازنشستگان صندوق قرار نخواهند داشت.
شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.