به گزارش ماجرانیوز، این شرکت یکی از بازیگران اصلی و تأثیرگذار صنعت بیمه کشور، بار دیگر با کسب رتبه قابل توجه در زمینه شکایات مشتریان از شرکتهای بیمهای، نشان داد که مشتریمداری را در اولویت برنامههای خود قرار داده است.
در ارزیابی اخیر که بر روی ۳۲ شرکت بیمه برتر کشور طی ۷ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ توسط بیمه مرکزی انجام شده، بیمه ملت موفق شده است در میان این شرکتها، رتبه ۲۶ را در میزان شکایت (پایینترین میزان شکایت و نارضایتی) را به خود اختصاص دهد.
این دستاورد نشان میدهد که بیمه ملت با وجود رقابت شدید در صنعت بیمه، توانسته است اعتماد مشتریان خود را جلب کرده و به یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه ایجاد رضایتمندی در مشتریان تبدیل شود.
چرا بیمه ملت در این زمینه موفق بوده است؟
کارشناسان این موفقیت را ناشی از عوامل متعددی از جمله توجه ویژه به نظرات مشتریان، آموزش مستمر کارکنان، شبکه فروش و کارکنان حرفهای و توسعه فناوریها عنوان میکنند.
از سوی دیگر، شرکت بیمه ملت با ایجاد کانالهای ارتباطی متنوع، نظرات و پیشنهادات مشتریان را جمعآوری و به آنها توجه ویژهای میکند و با پالایش و رسیدگیها به درخواستها و برگزاری دورههای آموزشی برای کارکنان در زمینه مدیریت شکایات و ارتقای مهارتهای ارتباطی آنها، نقش مهمی در بهبود کیفیت خدمات داشته است.
کسب رتبه ۲۶ در میان ۳۲ شرکت بیمه کشور و قرار گرفتن در بین ۴ شرکت کم شکایت صنعت بیمه، نشاندهنده تلاشهای مستمر شرکت بیمه ملت در جهت بهبود کیفیت خدمات و جلب رضایت مشتریان است.
این موفقیت، حاصل توجه ویژه به نظرات مشتریان، ایجاد فرآیندهای کارآمد و سرمایهگذاری در آموزش نیروی انسانی است.
بیمه ملت که از آبان ۱۳۸۲ فعالیت خود را در صنعت بیمه کشور آغاز کرده است، کارنامه موفقی در حمایت از بیمهگزاران خود دارد و در پنج سال گذشته، رکورد توانگری مالی را در صنعت بیمه کشور که متعلق به خود بوده، ارتقا داده و حامی قدرتمندی برای مشتریان خود بوده است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سهامی بیمه ایران با حضور سید علی مدنی زاده وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد و در این نشست، عملکرد چند ماه اخیر بزرگترین شرکت بیمهای کشور مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
عملکرد مطلوب بانک مسکن در طرح نهضت ملیطرح نهضت ملی مسکن با هدف خانهدار کردن اقشار کمدرآمد و متوسط آغاز شد، اما سهم ناچیز بانکها در پرداخت تسهیلات، عملاً بار اصلی تأمین مالی را بر عهده بانک مسکن گذاشته است. این بانک با وجود محدودیت منابع، بیشترین تسهیلات را به متقاضیان اختصاص داده و نقش محوری در پیشبرد پروژهها داشته است، با این حال کارشناسان و نمایندگان مجلس تأکید میکنند که بدون ورود جدی دیگر بانکها، تحقق اهداف این طرح ملی با دشواریهای بیشتری روبهرو خواهد شد.
رئیس کل بانک مرکزی ضمن تشریح آخرین وضعیت متغیرهای اقتصادی کشور و برنامه های سیاستگذار پولی گفت: علائم بازگشت در متغیرهای کلان اقتصادی نشان از بازیابی اقتصاد و بازگشت به شرایط باثبات دارد و در نیمه دوم سال امیدواریم شاهد وضعیت اقتصادی باثبات و مثبت در متغیرهای کلان در اقتصاد کشور باشیم. وی همچنین از برنامه بانک مرکزی برای توزیع عادلانه تسهیلات و تامین مالی بین مناطق و استان های کشور بر مبنای آمایش سرزمین و نقشه توسعه صنعتی خبر داد.
دولت برنامه دارد که کالابرگ الکترونیک هرماه به هفت دهک درآمدی اختصاص یابد؛ موضوع اصلی اما، تأمین اعتبار این طرح است که با توجه به کسری بودجه بالا و همچنین چالشهایی که برای تأمین منابع یارانه نقدی ماهانه وجود دارد، میتواند به مانعی برای کالابرگ ماهانه تبدیل شود.
شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.