به گزارش ماجرانیوز، این شرکت یکی از بازیگران اصلی و تأثیرگذار صنعت بیمه کشور، بار دیگر با کسب رتبه قابل توجه در زمینه شکایات مشتریان از شرکتهای بیمهای، نشان داد که مشتریمداری را در اولویت برنامههای خود قرار داده است.
در ارزیابی اخیر که بر روی ۳۲ شرکت بیمه برتر کشور طی ۷ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ توسط بیمه مرکزی انجام شده، بیمه ملت موفق شده است در میان این شرکتها، رتبه ۲۶ را در میزان شکایت (پایینترین میزان شکایت و نارضایتی) را به خود اختصاص دهد.
این دستاورد نشان میدهد که بیمه ملت با وجود رقابت شدید در صنعت بیمه، توانسته است اعتماد مشتریان خود را جلب کرده و به یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه ایجاد رضایتمندی در مشتریان تبدیل شود.
چرا بیمه ملت در این زمینه موفق بوده است؟
کارشناسان این موفقیت را ناشی از عوامل متعددی از جمله توجه ویژه به نظرات مشتریان، آموزش مستمر کارکنان، شبکه فروش و کارکنان حرفهای و توسعه فناوریها عنوان میکنند.
از سوی دیگر، شرکت بیمه ملت با ایجاد کانالهای ارتباطی متنوع، نظرات و پیشنهادات مشتریان را جمعآوری و به آنها توجه ویژهای میکند و با پالایش و رسیدگیها به درخواستها و برگزاری دورههای آموزشی برای کارکنان در زمینه مدیریت شکایات و ارتقای مهارتهای ارتباطی آنها، نقش مهمی در بهبود کیفیت خدمات داشته است.
کسب رتبه ۲۶ در میان ۳۲ شرکت بیمه کشور و قرار گرفتن در بین ۴ شرکت کم شکایت صنعت بیمه، نشاندهنده تلاشهای مستمر شرکت بیمه ملت در جهت بهبود کیفیت خدمات و جلب رضایت مشتریان است.
این موفقیت، حاصل توجه ویژه به نظرات مشتریان، ایجاد فرآیندهای کارآمد و سرمایهگذاری در آموزش نیروی انسانی است.
بیمه ملت که از آبان ۱۳۸۲ فعالیت خود را در صنعت بیمه کشور آغاز کرده است، کارنامه موفقی در حمایت از بیمهگزاران خود دارد و در پنج سال گذشته، رکورد توانگری مالی را در صنعت بیمه کشور که متعلق به خود بوده، ارتقا داده و حامی قدرتمندی برای مشتریان خود بوده است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
تفاهمنامه همکاری مشترک میان بانک ملی ایران و بنیاد علوی با هدف توانمندسازی اقشار آسیبپذیر و توسعه کسبوکارهای خرد در مناطق روستایی و شهری به امضا رسید.
مدیرعامل سازمان تأمیناجتماعی در نشست با هیأت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی کارگزاریهای رسمی سازمان تأمیناجتماعی در چارچوب جلسات «هماندیشی برای تحولآفرینی» با تأکید بر تسهیلگری فعالیت کارگزاریها در راستای منافع شرکای اجتماعی، گفت: اصلاح ساختار و نحوه همکاری با کارگزاریهای تأمیناجتماعی باید متناسب با تحولات سازمان به ویژه اجرای طرحهای تحولی بیستگانه صورت گیرد
بازار سرمایه امروز سومین افت پیاپی خود را تجربه کرد و شاخص کل با کاهش بیش از ۱۳ هزار واحد به رقم دو میلیون و ۸۱۱ هزار واحد رسید
خدمات مالی و بانکی بانک صادرات ایران در سه ماه اول سال جاری با انتشار گزارش عملکرد این بانک از ابتدای سال 1404 در سالروز «عملیات مرصاد» و روز ملی «کرمانشاه» مورد توجه قرار گرفت.
شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.