به گزارش ماجرانیوز، این شرکت یکی از بازیگران اصلی و تأثیرگذار صنعت بیمه کشور، بار دیگر با کسب رتبه قابل توجه در زمینه شکایات مشتریان از شرکتهای بیمهای، نشان داد که مشتریمداری را در اولویت برنامههای خود قرار داده است.
در ارزیابی اخیر که بر روی ۳۲ شرکت بیمه برتر کشور طی ۷ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ توسط بیمه مرکزی انجام شده، بیمه ملت موفق شده است در میان این شرکتها، رتبه ۲۶ را در میزان شکایت (پایینترین میزان شکایت و نارضایتی) را به خود اختصاص دهد.
این دستاورد نشان میدهد که بیمه ملت با وجود رقابت شدید در صنعت بیمه، توانسته است اعتماد مشتریان خود را جلب کرده و به یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه ایجاد رضایتمندی در مشتریان تبدیل شود.
چرا بیمه ملت در این زمینه موفق بوده است؟
کارشناسان این موفقیت را ناشی از عوامل متعددی از جمله توجه ویژه به نظرات مشتریان، آموزش مستمر کارکنان، شبکه فروش و کارکنان حرفهای و توسعه فناوریها عنوان میکنند.
از سوی دیگر، شرکت بیمه ملت با ایجاد کانالهای ارتباطی متنوع، نظرات و پیشنهادات مشتریان را جمعآوری و به آنها توجه ویژهای میکند و با پالایش و رسیدگیها به درخواستها و برگزاری دورههای آموزشی برای کارکنان در زمینه مدیریت شکایات و ارتقای مهارتهای ارتباطی آنها، نقش مهمی در بهبود کیفیت خدمات داشته است.
کسب رتبه ۲۶ در میان ۳۲ شرکت بیمه کشور و قرار گرفتن در بین ۴ شرکت کم شکایت صنعت بیمه، نشاندهنده تلاشهای مستمر شرکت بیمه ملت در جهت بهبود کیفیت خدمات و جلب رضایت مشتریان است.
این موفقیت، حاصل توجه ویژه به نظرات مشتریان، ایجاد فرآیندهای کارآمد و سرمایهگذاری در آموزش نیروی انسانی است.
بیمه ملت که از آبان ۱۳۸۲ فعالیت خود را در صنعت بیمه کشور آغاز کرده است، کارنامه موفقی در حمایت از بیمهگزاران خود دارد و در پنج سال گذشته، رکورد توانگری مالی را در صنعت بیمه کشور که متعلق به خود بوده، ارتقا داده و حامی قدرتمندی برای مشتریان خود بوده است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
نشان ویژه تعالی و سپاس از همیار ارزش آفرین در راستای همکاری بانک کارآفرین در بخشودگی پنجاه درصدی برخی از مقصرین مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان از طرف صندوق تامین خسارتهای بدنی به این بانک اهدا شد.
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران با اشاره به اینکه اگزیم بانک ایران باید از بانکداری دیجیتال به سمت بانکداری هوشمند گذر نماید، گفت: این بانک برای دستیابی به اهداف پیشبینی شده در حوزه بانکداری هوشمند، چهار کلان پروژه را در دست اجرا دارد.
با توجه به نقش کلیدی صنعت بیمه در زندگی اقشار جامعه، کلیه صنایع و کسب و کارهای کشور، بیمه اتکایی ایرانمعین انتقال مفاهیم مقدماتی و کلیدی در حوزه بیمه و بیمههای اتکایی را برای دانشجویان آغاز نمود.
مدیر دفتر فنی و اصلاح خطوط شرکت توسعه آهن و فولاد گلگهر تاکید کرد که افزایش تولید و کیفیت به عنوان راهبرد اصلی این واحد در راستای سیاستهای کلان شرکت توسعه آهن و فولاد گلگهر در سالهای اخیر در اولویت قرار گرفته است.