به گزارش ماجرانیوز، گزارش فعالیت ماهانه هشت ماهه منتهی به ۳۰ آبان ۱۴۰۳، نشان از موفقیت این شرکت در افزایش درآمدها و بهبود مدیریت منابع دارد. این موفقیت، با رشد دو برابری حق بیمهها و کاهش نسبت خسارت، از کارآمدی و استراتژیهای مناسب مدیریتی حکایت میکند.
حق بیمه صادره بیمه کوثر در آبان ۱۴۰۳ با افزایش چشمگیر ۱۱۷ درصدی نسبت به آبان سال گذشته، از ۸,۲۰۴,۷۷۱ میلیون ریال به ۱۷,۸۱۶,۷۱۴ میلیون ریال رسیده است.
همچنین حق بیمه صادره این شرکت تا پایان آبان ۱۴۰۳ به ۱۶۷,۲۲۴ میلیارد ریال رسیده است که نسبت به حق بیمه ۸۴,۰۳۵,۷۵۸ میلیون ریالی دوره مشابه سال قبل، رشد ۹۹ درصدی را ثبت کرده است. این افزایش تقریباً دو برابری، علاوه بر تثبیت جایگاه بیمه کوثر در بازار بیمه، نشاندهنده رشد پایدار این شرکت است.
در ترکیب پرتفوی بیمه کوثر، بیمه درمان تکمیلی با ۴۰ درصد و بیمههای زندگی و ثالث اجباری هر کدام با سهم ۱۴ درصدی از کل پرتفوی، بیشترین سهم را از درآمدهای شرکت داشتهاند که سهم بالای بیمه زندگی میتواند نقطه مثبتی در کارنامه این شرکت باشد.
یکی از نکات برجسته در عملکرد بیمه کوثر، کاهش نسبت خسارت از ۵۵ درصد در پایان آبان ۱۴۰۲ به ۴۶ درصد در آبان ۱۴۰۳ است. این کاهش، نشاندهنده بهبود کارایی در مدیریت ریسک و نظارت دقیقتر بر پروندههای خسارت است.
اگرچه مجموع خسارتهای پرداختی این شرکت از ۴۶,۲۸۰,۲۷۴ میلیون ریال در آبان ۱۴۰۲ به ۷۶,۶۱۹,۸۲۱ میلیون ریال در سال جاری افزایش یافته، اما کاهش نسبت خسارت بیانگر آن است که سرعت رشد حق بیمه صادره بسیار بالاتر از سرعت رشد خسارت پرداختی بوده است.
بیمه کوثر در آبان ۱۴۰۳ توانسته نهتنها درآمد خود را بهطور چشمگیری افزایش دهد، بلکه کارایی عملیاتی خود را نیز ارتقا بخشد. رشد قابل توجه در حق بیمهها و کاهش نسبت خسارت، نشاندهنده اجرای موفقیتآمیز استراتژیهای مدیریتی و بهرهبرداری هوشمندانه از فرصتهای بازار است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
مدیر عامل بیمه پاسارگاد با همراهی هیأت مدیره و هیأت عامل این شرکت در آستانه روز بیمه با مدیران ستادی و مدیران مناطق سراسر کشور در ساختمان مرکزی بیمه پاسارگاد دیدار و گفتگو کردند.
شاخص کل بازار سرمایه امروز با رشد بیش از ۱۲ هزار واحد به رقم دو میلیون و ۵۰۱ هزار واحد رسید تا برای اولین بار در تاریخ خود کانال ۲.۵ میلیون واحد را فتح کند.
با حضور رئیس کل بیمه مرکزی سامانه برخط "آسیا حامی" در راستای تسهیل در صدور و پرداخت خسارت مالی بیمه شخص ثالث رونمایی شد.
پلتفرم بانکداری دیجیتال بانک صادرات ایران (سپینو) با توسعه بیش از 40 خدمت بانکی، مالی و ارزش افزوده، مهمترین اپلیکیشن جامع خدمات غیرحضوری در بزرگترین بانک بورسی کشور است.