به گزارش ماجرانیوز، سید محمدمهدی بهشتینژاد، مدیرعامل بیمه سرمد، ضمن تبریک هفته بیمه با اشاره به سند استراتژیک شرکت مبنی بر بهبود تجربه مشتریان از طریق ارائه خدمات بهنگام، بهرهبرداری از ابزارهای فناورانه در بطن کسبوکار شرکت در کنار توانمندسازی کارکنان بهمنظور جمعآوری و مدیریت داده محور را از عوامل چابکی شرکت و بهبود تجربه مشتریان عنوان کرد.
بهشتینژاد از تدوین سند تحول دیجیتال شرکت بیمه سرمد مطابق با روندهای مختلف فناوری اطلاعات و صنعت بیمه خبر داد و گفت: سند تحول دیجیتال بیمه سرمد به بررسی نقش ابزارهای فناورانه در صنعت بیمه و زنجیره ارزش بیمهگری در بیمه سرمد خواهد پرداخت.
بهشتینژاد با اشاره به سرمایهگذاریهای بسیار خوبی که بیمه سرمد در سالهای اخیر در حوزه فناوری اطلاعات انجام داده گفت: سند تحول دیجیتال شرکت بیمه سرمد به حوزههای مختلفی ازجمله حوزههای زیرساختی، چه در بخش سختافزار و چه نرمافزار میپردازد. در بخش سختافزاری، بهمنظور ارائه خدمات مطلوبتر به مشتریان، نسبت به توسعه ابزارهای فناوری اطلاعات در کنار ایجاد و بهینهسازی دیتاسنتر شرکت پرداخته شد و همزمان نرمافزارهای خود را بهروزرسانی کردهایم. زیرا یکی از مهمترین جنبههای ارائه خدمات مناسب، ایجاد هماهنگی و یکپارچگی بین اپلیکیشنها و نرمافزارهای مختلف است تا دادهها در مسیر مناسبِ تعامل جریان داشته باشند.
وی با اشاره به تحولات مثبتی که در بیمه سرمد در حوزه حکمرانی دادهها ایجاد شده است گفت: در کنار اینها تیم فنی بر اساس استانداردهای بینالمللی مانند ISO 27000، پیادهسازی دستورالعملهای امنیتی را آغاز کرده تا از حملات احتمالی خارجی و هکر ها جلوگیری شود.
مدیرعامل بیمه سرمد در انتها با تأکید بر مأموریت شرکت در خصوص کاهش آثار وقوع مخاطرات و ایجاد اطمینان خاطر از طریق ارائه خدمات بیمهای در کوتاهترین زمان ممکن، گفت: شرکت بیمه سرمد با پشتیبانی بانک معظم صادرات بهمنظور ایجاد بستری مناسب در راستای افزایش سرعت و کیفیت ارائه خدمات بیمهای برای بیمهگزاران محترم با سرمایه ۱۰ هزار میلیاردی و حضور در سطح یک توانگری مالی با نسبت ۱۹۷ درصد، تمام توان خود را بهمنظور ارائه خدمات مطلوب به مشتریان به کار گرفته است. همچنین در این مسیر با حضور مستقیم و فعال در ۳۹ شعبه سراسر کشور و تأکید بر استراتژی «توسعۀ کمی و کیفی شبکۀ فروش، بهبود تجربۀ مشتریان از طریق ارائه خدمات بهنگام، توانمندسازی کارکنان و توسعۀ فرهنگ سازمانی»، ظرفیت نگهداری و توان رقابتی خود را در صنعت بیمه افزایش خواهد داد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
مدیر عامل بیمه پاسارگاد با همراهی هیأت مدیره و هیأت عامل این شرکت در آستانه روز بیمه با مدیران ستادی و مدیران مناطق سراسر کشور در ساختمان مرکزی بیمه پاسارگاد دیدار و گفتگو کردند.
شاخص کل بازار سرمایه امروز با رشد بیش از ۱۲ هزار واحد به رقم دو میلیون و ۵۰۱ هزار واحد رسید تا برای اولین بار در تاریخ خود کانال ۲.۵ میلیون واحد را فتح کند.
با حضور رئیس کل بیمه مرکزی سامانه برخط "آسیا حامی" در راستای تسهیل در صدور و پرداخت خسارت مالی بیمه شخص ثالث رونمایی شد.
پلتفرم بانکداری دیجیتال بانک صادرات ایران (سپینو) با توسعه بیش از 40 خدمت بانکی، مالی و ارزش افزوده، مهمترین اپلیکیشن جامع خدمات غیرحضوری در بزرگترین بانک بورسی کشور است.