به گزارش ماجرانیوز، علی ابدالی، مدیرعامل بانک سینا، گفت: ما باید از ظرفیت صنایع فولادی بهعنوان یکی از مهمترین ارکان اقتصادی کشور سهم داشته باشیم. ایجاد تعامل نزدیکتر با این صنایع، نه تنها به رشد و توسعه بانک کمک میکند، بلکه موجب تقویت اقتصادی کشور نیز خواهد شد.
وی در ادامه با بیان آنکه رضایت مشتریان در گرو ارائه خدمات مطلوب و سریع به آنهاست، گفت: یکی از عوامل موثر در تأمین رضایت مشتریان در کنار ارائه محصولات و خدمات رقابتی، نیروی انسانی باانگیزه، متعهد و متخصص است که به منظور تقویت و بهبود خدمترسانی به هموطنان، نسبت به تامین کمبود نیرو در شعب اقدام خواهد شد.
مدیرعامل بانک سینا با اشاره به تغییرات تکنولوژیک در تمامی حوزهها از جمله فعالیتهای بانکی اظهار داشت: استفاده از ابزارهای نوین فناوری نهتنها بهرهوری را افزایش میدهد، بلکه باعث ارائه خدمات سریعتر و باکیفیتتر به مشتریان میشود. بنابراین بانک سینا باید با حرکت به سمت دیجیتالیسازی فرآیندها، جایگاه خود را در نظام بانکی کشور تقویت کند.
ابدالی همچنین به نقش پایانههای فروشگاهی اشاره کرد و افزود: پایانههای فروشگاهی یکی از ابزارهای کلیدی در ایجاد ارتباط نزدیکتر با کسبوکارها هستند. در این راستا در بانک سینا به میزان رسوب منابع و تراکنشهای مالی که از طریق این پایانهها انجام میشود، تسهیلاتی به مشتریان، بهویژه کسبه و صاحبان مشاغل، ارائه خواهد شد.
وی تأکید کرد که بانک سینا با تمرکز بر نوآوری در فناوریهای مالی و ارائه تسهیلات هدفمند، در مسیر تحول دیجیتال و تقویت نقش خود در اقتصاد کشور گام برمیدارد.
ابدالی در پایان این دیدار از کارکنان بانک خواست تا با ارائه پیشنهادات نوآورانه و همکاری مؤثر، مسیر دستیابی به اهداف استراتژیک بانک را هموار کنند.
در این نشست که خلیلاله مهرابی معاون بانکداری، مهرداد مرادخانی مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابطعمومی و محمدحسین برخورداری سرپرست مدیریت امور مناطق و شعب حضور داشتند، ابوالقاسم قاسمی مدیر منطقه گزارشی از وضعیت عملکرد شعب ارائه داد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
مدیر عامل بیمه پاسارگاد با همراهی هیأت مدیره و هیأت عامل این شرکت در آستانه روز بیمه با مدیران ستادی و مدیران مناطق سراسر کشور در ساختمان مرکزی بیمه پاسارگاد دیدار و گفتگو کردند.
شاخص کل بازار سرمایه امروز با رشد بیش از ۱۲ هزار واحد به رقم دو میلیون و ۵۰۱ هزار واحد رسید تا برای اولین بار در تاریخ خود کانال ۲.۵ میلیون واحد را فتح کند.
با حضور رئیس کل بیمه مرکزی سامانه برخط "آسیا حامی" در راستای تسهیل در صدور و پرداخت خسارت مالی بیمه شخص ثالث رونمایی شد.
پلتفرم بانکداری دیجیتال بانک صادرات ایران (سپینو) با توسعه بیش از 40 خدمت بانکی، مالی و ارزش افزوده، مهمترین اپلیکیشن جامع خدمات غیرحضوری در بزرگترین بانک بورسی کشور است.