به گزارش ماجرانیوز، امیر لعلی، در بازدید از مرکز ارتباط بازار سرمایه تاکید کرد: واحد CRM بازار سرمایه، در حلقه ابتدایی زنجیره ارتباطی ذینفعان بازار و سازمان بورس قرار دارد و منعکسکننده دیدگاهها، انتظارات و مسائل متعدد بازار سرمایه است.
رئیس هیئتمدیره شرکت اطلاعرسانی و آموزش بورس، افزود: نتایج تحلیلی تماسهای دریافتی این مرکز میتواند به واحدهای مختلف سازمان بورس و اوراق بهادار در رفع نقایص احتمالی، تعمیق ابزارها، شناسایی دغدغههای فعالان بازار و توجه به راهکارهای مختلف برای توانمند کردن بازار کمک کند.
لعلی تصریح کرد: لازم است مرکز ارتباط بازار سرمایه به مرکز مشاوره بازار سرمایه تبدیل شود و با استفاده از ابزارهای جدید مانند چتباتها، خدمات متنوعتری به فعالان بازار سرمایه ارائه دهد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: موفقیتهای بانک صادرات ایران در مسیر بازگشت به جایگاه شایسته خود در اقتصاد کشور سرعت بیشتری به خود گرفته و امروز دستاوردهای آن با تلاش تمامی کارکنان بانک و شرکتهای تابعه، قابل دفاع است. ضمن اینکه باید از مسیر فعالیتهای سالهای گذشته و زحمات مدیران و کارکنان و پیشکسوتان بانک نیز دفاع کرد.
بانک تجارت که پیش از آغاز سال 1404 با ثبت افزایش 340 درصدی سرمایه، به بزرگترین بانک بورسی ایران تبدیل شد، حالا با افزایش 65 درصدی درآمدهای کارمزدی، رتبه نخست این حوزه را در میان شبکه بانکی به دست آورد.
رئیس کل بیمه مرکزی ضریب نفوذ بیمه در کشور را ۲.۱ درصد اعلام کرد و گفت: این میزان نفوذ، بسته به سرانه درآمد مردم بد نیست.
شاخص کل بورس امروز ۲۳ هزار و ۳۲۳ واحد رشد کرد و در کانال دو میلیون ۹۶۶ هزار واحدی ایستاد.