به گزارش ماجرانیوز به نقل از روابطعمومی بانک سینا، محسن خدابخش، رئیس هیئتمدیره بانک سینا در همایش سالیانه معاونت بانکداری( بازاریابی و اعتبارات) که با حضور اعضای هیئت مدیره، هیئت عامل و دوایر حوزه بانکداری سراسر کشور با عنوان بازاریابی توسعه محور، مسیر تکامل بانک سینا، برگزار شد، گفت: بانک برای پیشبرد اهداف بازاربابی مؤثر، باید در جایگاه واقعی خود قرار بگیرد و این امر نیازمند تلاش مضاعف و توجه به خلاقیتها است. خدابخش فرایند بازاریابی را تعاملی و دوسویه برشمرد و گفت شناخت نیازها و سلایق مشتریان و توجه به تمامی ظرفیتهای بانک باید در دستور کار قرار بگیرد تا بتوانیم اهداف بانک را به نتیجه برسانیم.
وی در ادامه با تأکید بر مشتریمداری و احترام به حقوق مشتریان بیان داشت: باید دقت خاص داشته باشیم تا احترام به مشتری و رفع نیازهای آنان سرلوحه کار قرار بگیرد و به گونهای باشد که مشتری بداند بانک سینا در تمامی سطوح کاری میتواند در بهترین شرایط جوابگوی نیازهای او باشد.
همایش سراسری مدیران و کارشناسان حوزه بازاریابی و اعتبارات بانک سینا طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه در تهران در حال برگزاری است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
امکان خرید بیمه سربازی برای روستاییان فراهم شدمدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از فراهم شدن امکان خرید بیمه سربازی برای کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور خبر داد.
با برپایی مجمع عمومی عادی سالیانه بانک ملت برای سال مالی منتهی به پایان اسفندماه 1403، عملکرد این بانک بورسی مورد تایید سهامداران قرار گرفت
درآمد عملیاتی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در سهماهه نخست امسال به بیش از ۲۲ هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۶۰درصد رشد نشان میدهد.
طرح تسهیلاتی «پزشکیار» بانک دی، ویژۀ فعالان حوزۀ سلامت و پزشکی، در شعب بانک دی ارائه میشود.
شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.