به گزارش ماجرانیوز به نقل از روابطعمومی بانک سینا، چنگیزمروج، قائممقام بانک سینا، در همایش معاونت بانکداری با تبیین استراتژیهای بانک در نظام بازاریابی گفت: صنعت بانکداری به دلیل تقاضای مشتریان برای محصولات جدید و متنوع دچار تحولات قابلتوجهی شده است و بازاریابی هوشمندانه مسیر موفقیت در عرصه دیجیتال را تسهیل میکند.
مروج با بیان اینکه بانک به کارکنان توانا نیازمند است، تصریح کرد: مهمترین خصلت اولیه کارکنان توانا این است که یاددهنده و یادگیرنده خوبی باشند تا در مسیر دیجیتالی شدن با تکیه بر توان و دانش خود دیگر کارکنان را همراهی کنند.
قائممقام بانک سینا تصریح کرد: تغییر شیوه مدیریت از محصول محوری به مشتری محوری، مدیریت بهینه سبد مشتریان، تمرکز بر طراحی محصولات با در نظر گرفتن نیازهای متفاوت گروههای مشتریان از عوامل مهم و حائز اهمیت این مسیر است.
مروج در بخشی دیگر از سخنانش بازاریابی را بر سه رکن مهم بازارشناسی، بازارسازی و بازارداری تقسیم کرد و گفت: بازارشناسی مبتنی بر شناخت رقبا و مشتریان و نیازهای آنان، بازارسازی مبتنی بر خلق و نفوذ در به دست آوردن سهم از بازار و بازارداری که مربوط به حفظ و نگهداشت مشتریان و سهم از بازار است.
قائممقام بانک سینا بازاریابی زنجیرهای را برای بانک سودآور دانست و خاطرنشان ساخت: بازاریابی زنجیرهای به تلاش کارکنان در نگهداشت و وفادارسازی مشتریان برمیگردد و اینکه نیاز مشتری را به درستی درک کنیم و در بازار رقابتی امروز، متناسب با آن خدمت و محصول طراحی کنیم.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
امکان خرید بیمه سربازی برای روستاییان فراهم شدمدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از فراهم شدن امکان خرید بیمه سربازی برای کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور خبر داد.
با برپایی مجمع عمومی عادی سالیانه بانک ملت برای سال مالی منتهی به پایان اسفندماه 1403، عملکرد این بانک بورسی مورد تایید سهامداران قرار گرفت
درآمد عملیاتی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در سهماهه نخست امسال به بیش از ۲۲ هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۶۰درصد رشد نشان میدهد.
طرح تسهیلاتی «پزشکیار» بانک دی، ویژۀ فعالان حوزۀ سلامت و پزشکی، در شعب بانک دی ارائه میشود.
شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.