به گزارش ماجرانیوز، یکی از شیوههای کلی ارزیابی از عملکرد، که به نوعی سطح رضایت فرد را دقیقتر نشان میدهد، نمره دادن به عملکرد است. رضایت مشتری از خدمات یک شرکت اغلب به عنوان کلید موفقیت و رقابت طولانیمدت شرکت تلقی میشود.
رضایت مشتری معیاری کلیدی برای نظارت شرکتهای بیمه است تا ارزیابی شود که کدام حوزههای خدمات مشتری قوی هستند و کدام حوزهها برای حفظ یا افزایش عضویت خود نیاز به بهبود دارند.
در این چارچوب، گزارش پژوهشی با عنوان «نمره عملکرد بیمههای تجاری: تحلیلی ثانویه از یافتههای پیمایش ملی ارزیابی ایرانیان از بیمههای تجاری» تهیه شده است.
این گزارش که با رویکردی کاربردی انجام شده است، تحلیلی ثانویه از دادههای پیمایش ملی ارزیابی ایرانیان از بیمههای تجاری است.
در این گزارش رابطه نمره به عملکرد بیمههای تجاری با تمام متغیرها و پرسشهای این پیمایش مورد بررسی قرار گرفته است و تفاوتهای موجود بین پاسخگویان بر اساس ویژگیهای آنان و نوع پاسخ به دیگر پرسشها بررسی شده و دستهبندیهای به دست آمده از آنان بر حسب نمره به عملکرد بیمههای جاری تشریح شده است.
شایان ذکر است که پیمایش ملی ارزیابی ایرانیان از بیمههای تجاری در اواخر آبان ماه ۱۴۰۳ با انتخاب نمونهای ۲۰۰۰ نفری از شهروندان ایرانی در سراسر کشور به انجام رسید.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
با توجه به استقبال متقاضیانی که امکان شرکت در مرحله اول را نیافتند و با هدف پاسخگویی به نیازهای مردم و مدیریت بازار، دومین مرحله پیش فروش سکه از روز چهارشنبه 8 اسفند ماه سال جاری آغاز می شود.
با برگزاری مجمع عمومی فوق العاده بانک ملت، سهامداران به افزایش 500 هزار میلیارد ریالی سرمایه (از محل سود انباشته) این بانک، رای مثبت دادند تا سرمایه بانک ملت با 70.4 درصد افزایش به 1.210 هزار میلیارد ریال رسیده و همچنان بزرگ ترین بانک بورسی کشور باقی بماند.
مدیر شعب بانک مسکن غرب تهران از اعطای بیش از ۹۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان در این مدیریت خبر داد.
سومین نمایشگاه بین المللی تجارت با اوراسیا با حضور دکتر پزشکیان رئیس جمهوری، دکتر اتابک وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر للـه گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران و جمعی از تجار و وزرای اوراسیا و فعالان اقتصادی کشور رسما آغاز به کار کرد.