محمد صادقی، بازیگر سینما و تلویزیون که ۲۲ سال قبل در سریال «ولایت عشق» با موضوع زندگی امام رضا (ع) نقشآفرینی کرده بود، حالا مدتی است که در قاب تلویزیون حضور ندارد و ترجیح داده تا از فضای بازیگری دور باشد. محمد صادقی که پس از ایفای نقش در سریالهایی چون «مختارنامه» در نقش عبدالله […]
محمد صادقی، بازیگر سینما و تلویزیون که ۲۲ سال قبل در سریال «ولایت عشق» با موضوع زندگی امام رضا (ع) نقشآفرینی کرده بود، حالا مدتی است که در قاب تلویزیون حضور ندارد و ترجیح داده تا از فضای بازیگری دور باشد.
محمد صادقی که پس از ایفای نقش در سریالهایی چون «مختارنامه» در نقش عبدالله بن مطیع و «سالهای مشروطه» در نقش امیرکبیر و «عمارت کلاه فرنگی» در نقش میرزا کوچک خان مدتی است که از قاب جادو دور است، در گفتوگویی با ماجرانیوز اظهار کرد: چند سالی در این فضا حضور نداشتم و علت آن، مسائل شخصی زندگی است؛ مدتی است که موقتا ساکن راه دور هستم.
او در ارتباط با ساخت سریالهای ماندگار مذهبی بیان کرد: طی دهههای ۷۰ و ۸۰ و حتی شاید نیمهی دههی ۹۰ ، سریالهای ارزندهای با موضوعات مذهبی ساخته میشد که قابلیت پخش مکرر را داشت و همچنان نیز دارد، اما متاسفانه در سالهای اخیر ما کمتر شاهد تولید کارهای ارزندهای بوده ایم و تولیداتی نداشته ایم.
او ادامه داد: میتوان گفت بسیاری از تولیدات تلویزیونی، آشکارا ضعفهای متعددی دارند که نشاندهنده این است که در ساخت آنها دقت نظر کافی اعمال نشده است؛ اما چرایی آن را من نمیتوانم توضیح بدهم، بلکه مسوولان و افرادی که مستقیم درگیر تولید هستند باید توضیح دهند.
این بازیگر با اشاره به اینکه مدتی است، سریالهای ارزنده و ماندگار مذهبی به ندرت ساخته میشود، گفت: کارهایی که شاهد پخش آنها هستیم، اغلب کارهای ضعیفی هستند که به لحاظ کیفی از خصوصیات لازم برخوردار نیست و تنها با عنوان مذهبی، برای مسوولان رزومه و کارنامه پر میکنند.
محمد صادقی دانش آموخته دکترای ارتباطات از دانشگاه ایالتی «ویسکانسین» آمریکاست. او در سال ۱۳۷۰ به ایران بازگشت و فعالیت هنری خود را آغاز کرد.
انتهای پیام
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.