به گزارش ماجرانیوز، رئیس هیات مدیره بیمه آسماری، هدف این شرکت را ترغیب بیمهگذاران به خرید از طریق ارائه کالاهای متنوع و جذاب دانست و اعلام کرد: “در راستای تحقق این هدف، ما به دنبال رشد پرتفو و افزایش تعداد شعب فعال خواهیم بود.”
وی افزود: “با طراحی بستههای بیمهای نوآورانه که شرکت را از رقبا متمایز کند، میتوانیم به اهداف خود نزدیکتر شویم.”
ایثاری با تاکید بر این نکته که بیمه «خریدنی» نیست بلکه «فروختنی» است، خاطرنشان کرد: “ستاد باید محصولات بیشتری با تنوع بیشترو حق بیمههای مناسب ارائه دهد و منافع نمایندگان خود را در نظر گیرد.” او به تجربه موفق تمرکز فروش از طریق بازاریاب در یکی از شرکتهایی که در آن مسئولیت داشته اشاره کرد و گفت: “این رویکرد به افزایش قابل توجهی در فروش و در نتیجه رفاه بیشتر بیمه گذاران منجر شد.”
وی از روسای شعب خواست که مشکلات، مسائل و انتقادات خود را به موقع با ستاد مطرح کنند تا همکاران ستادی بتوانند در صدد ریشهیابی مشکلات و رفع آنها در اسرع وقت برآیند.
ایثاری تأکید کرد که ستاد همیشه آماده شنیدن پیشنهادات سازنده شما خواهد بود و از مدیران خواست که محصولاتی طراحی کنند که پاسخ گوی نیاز در شرایط امروز اقتصادی باشد. رئیس هیات مدیره بیمه آسماری همچنین اعتماد به بیمه بیمه گر به عنوان مولفه ای تاثیر گذار بر وفاداری مشتریان اشاره کرد و خطاب به رؤسای شعب اظهار داشت: “در یک شعبه، از نظر جغرافیایی، حجم بالایی تحت پوشش شماست، بنابراین جای کار بسیار زیادی وجود دارد.
ایثاری شبکهسازی را یکی از نیازهای اساسی بیمه آسماری برای گسترش فروش بیمهنامهها دانست و بر لزوم همکاری نزدیکتر با شرکت کمکرسان ایران تأکید کرد. او گفت: “شرکت کمکرسان ایران دارای شبکه کشوری بسیار توانمندی می باشد و می توان از این ظرفیت برای توسعه فروش بیمه آسماری بهرهبرداری کرد.”
او در ادامه افزود: “شما مدیرعامل شعبه خود هستید. مدیریت تیم، انتخاب همکاران، مشاورین، خدمات مشتری، ایجاد ارتباط با مشتری و بیمهگذار و همچنین جلسات با مدیران منطقه زیر نظر شماست. مدیر عملیات رئیس شعبه است. سعی کنید برنامهریزی روزانه داشته باشید.” او تأکید کرد که انتظار میرود شعب اشراف کامل به برنامههای مالی خود داشته باشند، حتی بیشتر از ستاد. “برنامه استراتژیک شعبه باید با برنامه بلندمدت شرکت همسو باشد، اما میتواند با ستاد و شرکت متفاوت باشد تا با موانع روبرو نشویم.”
بهزاد ایثاری در پایان بیان کرد: “ضروری است که در زمینه تبلیغات بیمهای، مطبوعات، بولتنها و … به صورت منظم در اختیار مشتریان بالقوه قرار گیرد تا تأثیر مناسب آنها در زمان فروش بیمه مشخص شود.” او همچنین با اشاره به شناخت بهتر رؤسای شعب از فرهنگ و مناسبات منطقه گفت: “آنها میتوانند روشهای تبلیغاتی مناسبی را پیشنهاد دهند.” وی همچنین برگزاری سمینارهای تخصصی برای مدیران منطقه را مورد تأکید قرار داد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سهامی بیمه ایران با حضور سید علی مدنی زاده وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد و در این نشست، عملکرد چند ماه اخیر بزرگترین شرکت بیمهای کشور مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
عملکرد مطلوب بانک مسکن در طرح نهضت ملیطرح نهضت ملی مسکن با هدف خانهدار کردن اقشار کمدرآمد و متوسط آغاز شد، اما سهم ناچیز بانکها در پرداخت تسهیلات، عملاً بار اصلی تأمین مالی را بر عهده بانک مسکن گذاشته است. این بانک با وجود محدودیت منابع، بیشترین تسهیلات را به متقاضیان اختصاص داده و نقش محوری در پیشبرد پروژهها داشته است، با این حال کارشناسان و نمایندگان مجلس تأکید میکنند که بدون ورود جدی دیگر بانکها، تحقق اهداف این طرح ملی با دشواریهای بیشتری روبهرو خواهد شد.
رئیس کل بانک مرکزی ضمن تشریح آخرین وضعیت متغیرهای اقتصادی کشور و برنامه های سیاستگذار پولی گفت: علائم بازگشت در متغیرهای کلان اقتصادی نشان از بازیابی اقتصاد و بازگشت به شرایط باثبات دارد و در نیمه دوم سال امیدواریم شاهد وضعیت اقتصادی باثبات و مثبت در متغیرهای کلان در اقتصاد کشور باشیم. وی همچنین از برنامه بانک مرکزی برای توزیع عادلانه تسهیلات و تامین مالی بین مناطق و استان های کشور بر مبنای آمایش سرزمین و نقشه توسعه صنعتی خبر داد.
دولت برنامه دارد که کالابرگ الکترونیک هرماه به هفت دهک درآمدی اختصاص یابد؛ موضوع اصلی اما، تأمین اعتبار این طرح است که با توجه به کسری بودجه بالا و همچنین چالشهایی که برای تأمین منابع یارانه نقدی ماهانه وجود دارد، میتواند به مانعی برای کالابرگ ماهانه تبدیل شود.
شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.