حبیبالله صادقی، هنرمند پیشکسوت در عرصه هنرهای تجسمی صبح چهارشنبه (پنجم مرداد ماه) دار فانی را وداع گفت. دختر این هنرمند در گفتوگویی با ماجرانیوز با تأیید خبر فوت این هنرمند گفت: «پدرم صبح امروز به دلیل ایست قلبی از دنیا رفتند و از قبل هم ناراحتی قلبی داشتند. به دلیل ناراحتی قلبی باید به […]
حبیبالله صادقی، هنرمند پیشکسوت در عرصه هنرهای تجسمی صبح چهارشنبه (پنجم مرداد ماه) دار فانی را وداع گفت.
دختر این هنرمند در گفتوگویی با ماجرانیوز با تأیید خبر فوت این هنرمند گفت: «پدرم صبح امروز به دلیل ایست قلبی از دنیا رفتند و از قبل هم ناراحتی قلبی داشتند. به دلیل ناراحتی قلبی باید به بیمارستان میرفتند و عمل جراحی انجام میدادند و در عین حال به بیماری دیابت نیز مبتلا بودند.»
او که اظهار داشت فقط دو ساعت است که این هنرمند از دنیا رفته، درباره زمان دقیق برگزاری مراسم خاکسپاری این هنرمند اظهار بیاطلاعی کرد.
به گزارش ماجرانیوز، حبیب الله صادقی هنرمند عرصه هنرهای تجسمی بود که از سن هشت سالگی کار نقاشی را آغاز کرده بود. این هنرمند که در حوزههای کاریکاتور و گرافیک نیز فعال بود، صبح امروز، پنجم مرداد ماه به دلیل عارضهی قلبی دار فانی را وداع گفت.
حبیبالله صادقی در سال ۱۳۳۶ در خانوادهای سنتی در محله تهران نو چشم به جهان گشود. از همان سالهای کودکی در محل کار پدر با نام روزنامه اطلاعات آشنا شد، همانجایی که سالها بعد او و یکی از برادرانش به عنوان روزنامهنگار در بخش تحریریه مشغول به کار شدند.وی نخستین بار نقاشی را در ۸ سالگی شروع کرد و از همان دوران جرقههای علاقهٔ وافرش به نقاشی برای همگان روشن شد. در کنار نقاشی عطش و نیاز او به ادبیات نیز اوج گرفت.
خبرگزاری دانشجویان ایران (ماجرانیوز) درگذشت این هنرمند را به خانواده ایشان و جامعه هنری تسلیت میگوید.
انتهای پیام
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.