رئیس سازمان سینمایی گفت: امروز همه کشورهای منطقه درگیر جنگ رسانهای هستند. جنگ امروز رسانهای و سایبری و تصویری است. اگر فیلم خودمان را نسازیم دیگران برای ما فیلم ساخته و حقایق را مخدوش میکنند. به گفته خزاعی، بعد از انقلاب اسلامی تحولات سینمایی زیادی در ایران صورت گرفته و نگاه و بینش انقلابی باعث […]
رئیس سازمان سینمایی گفت: امروز همه کشورهای منطقه درگیر جنگ رسانهای هستند. جنگ امروز رسانهای و سایبری و تصویری است. اگر فیلم خودمان را نسازیم دیگران برای ما فیلم ساخته و حقایق را مخدوش میکنند.
به گفته خزاعی، بعد از انقلاب اسلامی تحولات سینمایی زیادی در ایران صورت گرفته و نگاه و بینش انقلابی باعث دگرگونی ساختارهای محتوایی و اداری سینمای ایران شد. در این راستا موسسات متعدد با ماموریتهای مشخص شکل گرفته و در عین حال مراکز آموزشی و دانشگاههای زیادی در ایران پا گرفتند که فعالیت آنها آموزش فیلمسازی و مبانی سینما است. به عبارتی در حال حاضر خانواده سینمای ایران بالغ بر۲۰ هزار نفر است.
او گفت: ثبت حقایق تاریخی به زبان تصویر توسط فیلمسازان ضروری است و ثبت و تصویر همکاری و همدلی از طریق سینما برای نسلهای آتی امکان پذیر میشود. سینمای ایران جهشهای چشمگیری در عرصه منطقهای و جهانی داشته است.
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.