دوره جامع هفتماهه فیلمسازی انجمن سینمای جوانان ایران بعد از حدود سه سال تاخیر در برگزاری به دلیل شرایط کرونا، با برگزاری آزمون جامع در ۱۳ آبانماه سالجاری در تمامی ۵۸ دفتر انجمن کلید میخورد و علاقهمندان به سینما میتوانند با مرجعه به دفاتر انجمن سینمای جوانان برای شرکت در آزمون و ثبت در دوره […]
دوره جامع هفتماهه فیلمسازی انجمن سینمای جوانان ایران بعد از حدود سه سال تاخیر در برگزاری به دلیل شرایط کرونا، با برگزاری آزمون جامع در ۱۳ آبانماه سالجاری در تمامی ۵۸ دفتر انجمن کلید میخورد و علاقهمندان به سینما میتوانند با مرجعه به دفاتر انجمن سینمای جوانان برای شرکت در آزمون و ثبت در دوره فیلمسازی اقدام کنند.
شرکت در آزمون هیچ محدودیتی ندارد و علاقهمندان به سینما که در بازه سنی ۱۶ تا ۳۰ سال قرار دارند، میتوانند در آزمون جامع که ۱۳ آبان در تمام دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران برگزار میشود، شرکت کنند.
تمامی داوطلبان بعد از آزمون موظف هستند که در مصاحبه حضوری نیز شرکت کنند که برآیند آزمون و مصاحبه، شرکتکنندگان نهایی دوره جامع فیلمسازی را مشخص میکند.
گفتنیاست، دوره جامع فیلمسازی در سالهای قبل در ۳۵۸ ساعت برنامهریزی شده بود که در سال ۱۴۰۱ با اضافه شدن نشستهای فرهنگی و پژوهشی به عنوان یک درس میانرشتهای، مدت این دوره به ۴۰۰ ساعت افزایش یافته است.
نشستهای فرهنگی و پژوهشی با محوریت سوژهیابی، توجه به موقعیتهای سینمایی، نگاه به شرایط ژانر، اقلیم و فرهنگ و مسائل روانشناسی و جامعهشناسی، برای درک بهتر سینما و هدفگذاری بهتر هنرجوها در این هنر، برنامهریزی شده است.
هنرجویان بعد از پایان دوره موظف هستند که یک فیلم را به صورت مستقل تولید کنند و در این مسیر یک استاد راهنما، با هر هنرجو همراه خواهد شد تا در بازه زمانی حداکثر دو ماه فیلم کوتاه پایان دوره خود را بسازد.
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.