به گزارش ماجرانیوز، این جلسه با حضور محمدرضا فرهادیپور، سرپرست شرکت و نایبرئیس هیأتمدیره، محمدتقی چراغی، دبیر و عضو هیأتمدیره، اسماعیل دلفراز، عضو هیأتمدیره، جمعی از معاونان و مدیران شرکت و همچنین اعضای انجمن صنفی نمایندگان بیمه ملت، با هدف تشریح برنامههای هیأتمدیره جدید در زمینه تعامل با نمایندگان و بررسی مسائل و دغدغههای آنان برگزار شد.
در ابتدا محمدرضا فرهادیپور با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست مشترک، گفت: رویکرد هیأتمدیره و مجموعه بیمه ملت ارتقای سطح همکاریها و تعامل با نمایندگان است در این مسیر، اصل بر همکاری و تعامل است و تلاش خواهیم کرد تا از ایجاد هرگونه رقابت احتمالی میان شرکت و مجموعه نمایندگان جلوگیری کنیم.
وی با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد بسیاری از امور از طریق نمایندگان انجام گیرد، تصریح کرد: با توجه به هدفگذاری صورتگرفته و چشمانداز ترسیمشده برای آینده شرکت، نیازمند تلاش و همراهی همه ارکان بیمه ملت هستیم.
وی به ضرورت بسترسازی برای ارتقای شرکت در حوزههای نرمافزاری و سختافزاری اشاره کرد و گفت: نوآوری و بهروزرسانی راهبردها یک ضرورت است و این مهم، با توجه به تلاش ها و زیرساختهای مناسبی که در گذشته فراهم شده، بهعنوان یک راهبرد کلان ادامه خواهد داشت.
همچنین در این نشست، محمدتقی چراغی، دبیر و عضو هیأتمدیره بیمه ملت با تأکید بر نقش کلیدی نمایندگان در زنجیره ارزش شرکت، اظهار کرد: تعامل مؤثر و سازنده با شبکه نمایندگان، یکی از ارکان اصلی سیاستهای هیأتمدیره است. ما بر این باوریم که نمایندگان نهتنها در حوزه فروش، بلکه در پیشبرد اهداف راهبردی شرکت نیز نقش تعیینکنندهای دارند.
وی افزود: ارتقای کیفیت ارتباط با نمایندگان، توجه به دغدغهها و مشکلات آنان و فراهمسازی بستر مناسب برای مشارکت فعالترشان در فرآیندهای تصمیمسازی، از جمله محورهای مورد تأکید است. توسعه پایدار بیمه ملت بدون بهرهگیری از ظرفیتها و تجربیات نمایندگان امکانپذیر نخواهد بود.
در ادامه، اسماعیل دلفراز، عضو هیأتمدیره بیمه ملت، نیز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست، تصریح کرد: شریان اصلی هر شرکت بیمهای، شبکه فروش آن است. اگر بناست شاهد رشد و ارتقای مجموعه باشیم، این رشد باید از مسیر شبکه فروش محقق شود. هر اندازه این شبکه بیشتر مورد حمایت و توانمندسازی قرار گیرد، نتایج آن مستقیماً در افزایش سودآوری شرکت نمایان خواهد شد.
وی همچنین بر اهمیت نوآوری و بهروزرسانی فرآیندها اشاره کرد و افزود: ضروری است در راستای چابکسازی، ارتقای سطح تعامل میان شبکه فروش و مجموعه شرکت، شناسایی و حذف بروکراسیهای احتمالی گامهای مؤثری برداشته شود.
گفتنی است، در این نشست اعضای انجمن صنفی نمایندگان نیز ضمن قدردانی از برگزاری این نشست مشترک، به بیان دیدگاهها، دغدغهها و مشکلات شبکه نمایندگان بیمه ملت پرداختند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سهامی بیمه ایران با حضور سید علی مدنی زاده وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد و در این نشست، عملکرد چند ماه اخیر بزرگترین شرکت بیمهای کشور مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
عملکرد مطلوب بانک مسکن در طرح نهضت ملیطرح نهضت ملی مسکن با هدف خانهدار کردن اقشار کمدرآمد و متوسط آغاز شد، اما سهم ناچیز بانکها در پرداخت تسهیلات، عملاً بار اصلی تأمین مالی را بر عهده بانک مسکن گذاشته است. این بانک با وجود محدودیت منابع، بیشترین تسهیلات را به متقاضیان اختصاص داده و نقش محوری در پیشبرد پروژهها داشته است، با این حال کارشناسان و نمایندگان مجلس تأکید میکنند که بدون ورود جدی دیگر بانکها، تحقق اهداف این طرح ملی با دشواریهای بیشتری روبهرو خواهد شد.
رئیس کل بانک مرکزی ضمن تشریح آخرین وضعیت متغیرهای اقتصادی کشور و برنامه های سیاستگذار پولی گفت: علائم بازگشت در متغیرهای کلان اقتصادی نشان از بازیابی اقتصاد و بازگشت به شرایط باثبات دارد و در نیمه دوم سال امیدواریم شاهد وضعیت اقتصادی باثبات و مثبت در متغیرهای کلان در اقتصاد کشور باشیم. وی همچنین از برنامه بانک مرکزی برای توزیع عادلانه تسهیلات و تامین مالی بین مناطق و استان های کشور بر مبنای آمایش سرزمین و نقشه توسعه صنعتی خبر داد.
دولت برنامه دارد که کالابرگ الکترونیک هرماه به هفت دهک درآمدی اختصاص یابد؛ موضوع اصلی اما، تأمین اعتبار این طرح است که با توجه به کسری بودجه بالا و همچنین چالشهایی که برای تأمین منابع یارانه نقدی ماهانه وجود دارد، میتواند به مانعی برای کالابرگ ماهانه تبدیل شود.
دیدگاه بسته شده است.