«فوربیکس» اقتصادنوین توسعه می‌یابد

قائم مقام مدیرعامل فوربیکس از اجرای طرح های توسعه‌ای برای این پلتفرم خبر داد و گفت: در تلاشیم فوربیکس را به انتخاب برتر بازار کسب و کارهای کوچک و متوسط تبدیل کنیم.

به گزارش ماجرانیوز، سارا حلم‌زاده طی نشستی خبری که در غرفه بانک در نمایشگاه الکامپ برگزار شد، با بیان این که تلاش شده همه نیازهای کسب و کارهای کوچک و متوسط در فوربیکس دیده شده و راهکارهای مشخص، ساده و کاربرپسند در آن لحاظ شود، اظهار کرد: از زمان معرفی این پلتفرم در اواخر سال گذشته تا کنون، بیش از ۳۰ هزار کسب و کار در آن افتتاح حساب کرده و یا از خدمات آن بهره مند شده‌اند.

وی با تاکید بر این که مزایا و خدمات فوربیکس به مرور و همزمان با افزایش کارکرد آن توسط کاربران درک می‌شود، ادامه داد: فوربیکس تنها یک مرکز مالی صرف نیست، بلکه وسیله برای جذب مشتری و در ادامه جذب منابع در کنار خدمات‌رسانی به روز، لحظه‌ای و با کیفیت به مشتریان است.

حلم‌زاده همچنین به بهره‌مندی از هوش مصنوعی در طراحی خدمات جدید فوربیکس اشاره و خاطرنشان کرد: هوش مصنوعی، میزان خطا در کاربری فوربیکس را کاهش و سرعت خدمت‌رسانی را افزایش می‌دهد.

قائم مقام مدیرعامل فوربیکس با بیان این که دوره ارائه خدمات به مشتریان بانک از طریق همراه بانک و یا اینترنت بانک گذشته و اکنون مشتریان به خدمات شخصی‌سازی شده نیازمندند، اظهار کرد: بانک اقتصادنوین به درستی این شرایط را درک کرده و با گذشت زمان، خدمات فوربیکس را توسعه خواهد داد.

مدیر امور بازاریابی و امور مشتریان خرد بانک اقتصادنوین نیز در این نشست خبری با بیان این که پیش از این ارائه خدمات به مشتریان خرد نظام بانکی با مشکلات زیرساختی مواجه بود، گفت: امروزه وفاداری مشتریان خرد به نظام بانکی اثبات شده و بسیاری از بانک‌ها در حال توسعه خدمات خود در این بخش هستند.

احسان باقری با بیان این که تثبیت رفتار مالی مشتریان و نیز امکان تحلیل آن توسط فوربیکس ممکن شده است، اظهار کرد: فوربیکس می‌تواند با رصد رفتار مالی مشتری، امکان اعتبارسنجی آن را به خوبی فراهم کرده و حتی امکان دریافت تضامین و وثایق تسهیلات را تسریع کند.