دکتر امیررضا مافی دبیر پنجمین جایزه پژوهش سال سینما درباره آثار رسیده در هفت بخش این دوره که به زودی اختتامیه آن برگزار خواهد شد، افزود: ۹۲ اثر در این دوره جشنواره به دست ما رسیده که بیشترین آثار رسیده این دوره جایزه پژوهش سینمای سال در بخش مقاله علمی و پایاننامه کارشناسی ارشد ثبت […]
دکتر امیررضا مافی دبیر پنجمین جایزه پژوهش سال سینما درباره آثار رسیده در هفت بخش این دوره که به زودی اختتامیه آن برگزار خواهد شد، افزود: ۹۲ اثر در این دوره جشنواره به دست ما رسیده که بیشترین آثار رسیده این دوره جایزه پژوهش سینمای سال در بخش مقاله علمی و پایاننامه کارشناسی ارشد ثبت و ارسال شده است.
وی همچنین در خصوص روند ارزیابی آثار در مرحله انتخاب این دوره نیز توضیح داد: طبق نظر شورای علمی، همه آثار ارسالی به این دوره از جایزه توسط همه اعضای هیات داوری ارزیابی میشود و آثار منتخب از این مرحله، وارد مرحله داوری نهایی خواهند شد.
هیات داوری پنجمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران را دکتر مینو خانی، عضو هیاتعلمی دانشگاه آزاد، دکتر محسن بهلولی فسخودی، عضو هیاتعلمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، دکتر وحیداله موسوی، عضو هیاتعلمی دانشگاه صداوسیما، دکتر رامتین شهبازی، معاون دانشکده هنر و مدیر گروه سینمای دانشگاه سوره، دکتر عبدالله بیچرانلو، عضو هیات علمی دانشگاه تهران، مسعود سفلایی، عضو هیاتعلمی دانشگاه هنر، و دکتر مجید سلیمانی ساسانی، عضو هیاتعلمی دانشگاه تهران تشکیل دادهاند.
آیین اعلام آثار برگزیده و اهدای جوایز برندگان پنجمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران اواخر آذرماه ۱۴۰۱ همزمان با هفته پژوهش برگزار میشود.
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.