هشتمین جشنواره فیلم کوتاه دانشآموزی مدرسه در سینما فلسطین درحال برگزاری است. این جشنواره فرصتی مناسب برای علاقهمندان به حوزه فیلمسازی است تا بتوانند استعداد خود را شکوفا کنند. ماراتن پر پیچ و خم هشتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه از اسفندماه سال ۱۴۰۰ شروع شده است و تا کنون ادامه دارد. آیین پایانی […]
هشتمین جشنواره فیلم کوتاه دانشآموزی مدرسه در سینما فلسطین درحال برگزاری است. این جشنواره فرصتی مناسب برای علاقهمندان به حوزه فیلمسازی است تا بتوانند استعداد خود را شکوفا کنند.
ماراتن پر پیچ و خم هشتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه از اسفندماه سال ۱۴۰۰ شروع شده است و تا کنون ادامه دارد. آیین پایانی این جشنواره در روزهای ۱۹ تا ۲۷ آبان ماه درحال برگزاری است.
همجنین خانه جشنواره از ۲۱ تا ۲۵ آبان ماه هرروز در سینما فلسطین به اکران آثار نامزد در جشنواره و برگزاری رویدادهای تخصصی رسانه برای نوجوانان و معلمان هنر خواهد پرداخت.
در این جشنواره مسئولان به دانشآموزان آموزش میدهند که چگوه ایدههای ذهنی خود را به فیلم کوتاه تبدیل کنند و سپس در رقابتهای کشوری شرکت کنند تا پس از برگزیده شدن در مسیر فیلمسازی پیشرفت کنند.
جشنواره فیلم کوتاه دانشآموزی مدرسه، از سال تحصیلی ۹۱ – ۹۲ شروع به کار کرده است. این جشنوراه ابتدا در مدارس سمپاد شکل گرفت و در نهایت به صورت کشوری برگزار شد.
جشنوراه فیلم کوتاه مدرسه با دو محوریت اصلی و جانبی درحال برگزاری است.
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.