سپهر ستاری: کارلوس کیروش در سالهایی که سرمربی تیم ملی بوده علاقه شدید خود به سبک بازی سردار آزمون را نشان داده است. سرمربی پرتغالی تیم ملی پس از خط زدن سردار برای جام جهانی ۲۰۱۴ دیگر نتوانست از نام او بگذرد از جام ملتهای آسیا در سال ۲۰۱۵ تا امروز آزمون پای ثابت اردوها […]
سپهر ستاری: کارلوس کیروش در سالهایی که سرمربی تیم ملی بوده علاقه شدید خود به سبک بازی سردار آزمون را نشان داده است. سرمربی پرتغالی تیم ملی پس از خط زدن سردار برای جام جهانی ۲۰۱۴ دیگر نتوانست از نام او بگذرد از جام ملتهای آسیا در سال ۲۰۱۵ تا امروز آزمون پای ثابت اردوها و ترکیب اصلی تیم ملی بوده است.
اعتقاد کیروش به سردار در بعضی دیدارها انتقاداتی هم علیه سرمربی پرتغالی به دنبال داشته که جنجالیترین مورد به جام جهانی ۲۰۱۸ برمیگردد. در آن مسابقات سردار که عضو روبینکازان روسیه بود عملکرد پر فروغی نداشت و خیلیها معتقد بودند کیروش باید از رضا قوچاننژاد به جای مهاجم مورد علاقه خود استفاده کند ولی مرد پرتغالی به حضور سردار آزمون در ترکیب اصلی اصرار داشت. حتی یک بار روزنامه خبرورزشی مدعی شد کیروش در جلسه فنی تیم ملی گفته است «رونالدو کیفیت بالایی دارد ولی من به شخصه سردار آزمون را به کریس رونالدو ترجیح میدهم!»
پس از جام جهانی ۲۰۱۸ سردار به دلیل ناراحتی از انتقادات از تیم ملی خداحافظی کرد و با وجود دعوت کیروش حاضر به شرکت در اردو نشد اما حتی این این رفتار هم باعث نشد سرمربی پرتغالی قید ستاره محبوبش را بزند و سردار را برای جام ملتهای آسیا به تیم ملی دعوت کرد. موضوعی که باعث شد خیلیها به کیروش این اتهام را بزنند که بین سردار و دیگر بازیکنان فرق میگذارد و اگر جای سردار بازیکن دیگری بود هرگز به تیم ملی دعوت نمیشد.
چندی پیش هم در بازگشت کیروش خیلیها معتقد بودند مرد پرتغالی به خاطر حمایتهای سردار از اسکوچیچ ممکن است او را از تیم ملی خط بزند اما مهاجم شماره ۲۰ به تیم ملی دعوت شد و در اردوی اتریش هم برخورد گرمی با او داشت. پس از مصدومیت سردار آزمون در لورکوزن هم کیروش به شدت پیگیر شرایطش بود تا مهاجم گلزن تیم ملی هر طور شده به جام جهانی برسد که این اتفاق هم رخ داده است.
۲۵۸ ۲۵۸
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.