کمتر از پنج روز تا پایان زمان اعلام شده ثبت نام در جشنواره فیلم فجر باقی مانده و برخی فیلمهایی که در تدارک شرکت در این رویداد بودند، هنوز به مرحله ساخت نرسیدهاند. «دست ناپیدا» یکی از این فیلمها بود که قرار بود به کارگردانی انسیه شاهحسینی ساخته شود. او در صدد است تا پس […]
کمتر از پنج روز تا پایان زمان اعلام شده ثبت نام در جشنواره فیلم فجر باقی مانده و برخی فیلمهایی که در تدارک شرکت در این رویداد بودند، هنوز به مرحله ساخت نرسیدهاند.
«دست ناپیدا» یکی از این فیلمها بود که قرار بود به کارگردانی انسیه شاهحسینی ساخته شود. او در صدد است تا پس از ۱۱ سال فیلم تازهای را برای شرکت در جشنوارهی فجر بسازد که فعلا شرایط آن فراهم نشده است.
پروانه ساخت برای فیلمنامه «دست ناپیدا» مدتی قبل از سوی سازمان سینمایی صادر شد و سیدسعید سیدزاده، تهیهکننده این فیلم درباره آخرین وضعیت آن بیان کرد: مقدمات اولیه مثل لوکیشن و آنچه مربوط به گروه تولید بوده را تا حدودی آماده کردهایم ولی منتظر تامین سرمایه هستیم. در این مورد مذاکراتی انجام شده و امیدواریم به نتیجه برسد تا بتوانیم کار را شروع کنیم و فیلم هم به جشنواره برسد.
وی با تاکید بر فدا نکردن کیفیت فیلم افزود: اگر شرایط فراهم شود آذرماه پیش تولید را آغاز خواهیم کرد.
سیدزاده پیشتر گفته بود: «دست ناپیدا» به طور کامل در استان خوزستان ساخته خواهد شد و فیلمی در حوزه دفاع مقدس و کاملا ارزشی است که آیندگان ما نیاز دارند قصههایی شبیه آن را ببینند. فیلم، یک قصه اجتماعی در میانههای جنگ و روایتگر ایثارگری یک قشر خاصی از جامعه در دوران جنگ است.
انسیه شاهحسینی آخرین فیلمش را سال ۱۳۹۰ با نام «زیباتر از زندگی» ساخت و «پنالتی»، «شب بخیر فرمانده» و «غروب شد بیا» دیگر فیلمهای او در دهه ۸۰ هستند.
۵۵۵۵
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.