همزمان با فرارسیدن روز جهانی کودک، انیمیشن سینمایی «لوپتو» با شعار «شادی ساختنی است» در حال اکران است. این انیمیشن با تخفیفی ویژه در روزهای ۲۹ و ۳۰ آبان ماه در سینماهای سراسر کشور عرضه خواهد شد. مخاطبان برای استفاده از این تخفیف باید بلیتهای خود را از سامانه گیشه ۷ خریداری کنند. انیمیشن سینمایی […]
همزمان با فرارسیدن روز جهانی کودک، انیمیشن سینمایی «لوپتو» با شعار «شادی ساختنی است» در حال اکران است.
این انیمیشن با تخفیفی ویژه در روزهای ۲۹ و ۳۰ آبان ماه در سینماهای سراسر کشور عرضه خواهد شد. مخاطبان برای استفاده از این تخفیف باید بلیتهای خود را از سامانه گیشه ۷ خریداری کنند.
انیمیشن سینمایی «لوپتو» به کارگردانی عباس عسکری و تهیهکنندگی محمدحسین صادقی و احسان کاوه، تاکنون با استقبال کودکان موفق به جذب ۱۱۸ هزار مخاطب و فروش بیش از سه میلیارد تومان در کمتر از سه هفته اکران شده و توانسته صدرنشین گیشه روزانه سینماها شود.
همزمان با موفقیت «لوپتو» در گیشه سینماهای سراسر کشور، جشنواره بزرگ هدایی لوپتویی مخصوص مخاطبان کودک نیز در حال برگزاری است. در این جشنواره مخاطبانی که بلیت تماشای این اثر را از سامانه فروش بلیت گیشه ۷ تهیه کرده باشند به قید قرعه، پک کامل اقلام جانبی «لوپتو» را برنده میشود. تعداد جوایز این قرعهکشی به ازای هر یک میلیارد فروش افزایش مییابد. این قرعهکشی تا انتهای اکران این انیمیشن سینمایی ادامه خواهد داشت.
«لوپتو» نخستین محصول مرکز انیمیشن سوره است که با تکنیک سه بعدی و در استودیوی فراسوی ابعاد توسط هنرمندان کرمانی تولید شده است.
همچنین سینما فلسطین تهران پنجشنبه هر هفته از ساعت ۱۲ تا ۱۹ به عنوان «سینمای لوپتو» در قالب رویداد «فیلمبازی» با برنامههایی متنوع میزبان کودکان، نوجوانان و دانشآموزان خواهد بود. فیلمبازی کودکان یک رویداد مفرح کودکانه است که جهت ایجاد نشاط و شادی برای کودکان در راستای شعار این انیمیشن یعنی «شادی ساختنی است …» طراحی شده است.
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.