به گزارش ustoday، گری فردریکسون، تهیه کننده برنده اسکار سه گانه «پدرخوانده» در سن ۸۵ سالگی در گذشت. فردریکسون در کنار «فرانسیس فورد کاپولا»، تهیه کنندگی فیلم «اینک آخرالزمان» را هم بر عهده داشت. کارن همسر گری فردریکسون گفت: فردریکسون روز یکشنبه در خانه خود در اوکلاهما سیتی پس از مبارزه با سرطان پروستات درگذشت. […]
به گزارش ustoday، گری فردریکسون، تهیه کننده برنده اسکار سه گانه «پدرخوانده» در سن ۸۵ سالگی در گذشت.
فردریکسون در کنار «فرانسیس فورد کاپولا»، تهیه کنندگی فیلم «اینک آخرالزمان» را هم بر عهده داشت.
کارن همسر گری فردریکسون گفت: فردریکسون روز یکشنبه در خانه خود در اوکلاهما سیتی پس از مبارزه با سرطان پروستات درگذشت.
فردریکسون جایزه اسکار بهترین فیلم در سال ۱۹۷۵ را به صورت مشترک با نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی «فرانسیس فورد کاپولا» و دیگر تهیهکننده فیلم «پدرخوانده ۲» دریافت کرد و برای دیگر برای فیلم «اینک آخرالزمان» نامزد اسکار شد.
او چهار فیلم بلند دیگر با کارگردانی «فرانسیس فورد کاپولا» به نامهای «یکی از قلب» (۱۹۸۱)، «بیگانگان» (۱۹۸۳)، «پدرخوانده ۳» (۱۹۹۰) و «دید دور» (۲۰۱۶) را تهیهکنندگی کرده است.
فردریکسون در ۲۱ ژوئیه ۱۹۳۷ در اوکلاهاما سیتی به دنیا آمده بود و در نوجوانی در تئاتر Lakeside شهر خود کار کرد. در ادامه او در مدرسه Casady، دانشگاه اوکلاهما و دانشگاه لوزان به تحصیل پرداخت.
او در ایتالیا تهیه کنندگی فیلم «ناکیتا» (۱۹۶۳) و مدیر تولید فیلم «خوب، بد و زشت» (۱۹۶۶) اثر «سرجیو لئونه» را بر عهده داشت و سپس در فیلم «فاوس کوچک و هالسی بزرگ» (۱۹۷۰) و «پیتر بارت» به عنوان دستیار تهیه کننده فعالیت کرد و یک سال پس از آن یعنی در سال ۱۹۷۲ نیز فیلم «پدرخوانده» را تهیهکنندگی کرد.
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.