جشنواره بینالمللی فیلم هند (IFFI) که با نام فستیوال گوآ شناخته میشود، یکی از پانزده رویداد رقابتی تقویم فیاپف (فدراسیون انجمن بین المللی تهیهکنندگان) است که از آنها به عنوان جشنواره های الف یاد میشود که هر ساله در شهر ساحلی گوآ در جنوب غربی هند برگزار می شود و در این دوره در بخش […]
جشنواره بینالمللی فیلم هند (IFFI) که با نام فستیوال گوآ شناخته میشود، یکی از پانزده رویداد رقابتی تقویم فیاپف (فدراسیون انجمن بین المللی تهیهکنندگان) است که از آنها به عنوان جشنواره های الف یاد میشود که هر ساله در شهر ساحلی گوآ در جنوب غربی هند برگزار می شود و در این دوره در بخش مسابقه میزبان «لامینور» تازهترین ساخته داریوش مهرجویی است.
«لامینور» بیست و هفتمین فیلم بلند سینمایی داریوش مهرجویی است که به تهیهکنندگی رضا دُرمیشیان تولید شده است.
فیلم داستان عشق به موسیقی است و دختر جوانی که عاشق موسیقی است اما پدرش مخالف موسیقی و مدام دخترش را محدود و سرکوب میکند.
علی نصیریان،سیامک انصاری، پردیس احمدیه،علی مصفا،مهرداد صدیقیان،بیتا فرهی، بهناز جعفری،کاوه آفاق،امرالله صابری،رضا داودنژاد،دیبا زاهدی ، سیامک ادیب،محمد رضا شهبانی نوری،شراره رنجبر،محمد جواد جعفرپور … و فریماه فرجامی از بازیگران «لامینور» هستند.
وحیده محمدیفر و داریوش مهرجویی ( نویسندگان فیلمنامه) ، هایده صفی یاری ( تدوین) ، محمد رضا دلپاک ( طراحی و ترکیب صدا) ، کریستف رضاعی( موسیقی) ، عبدالله اسکندری ( طراح گریم )، بهرام بدخشانی (مدیر فیلمبرداری) ، گلناز گلشن ( طراحی لباس)، امیر حسین حداد ( طراحی صحنه) ، امیر حاتمی ( صدابردار)، فرید ناظر فصیحی( جلوههای بصری) ، حمید غفارزاده ( برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان) و امیر سیدی ( دستیار کارگردان) از عوامل اصلی «لامینور» هستتد.
پنجاه و سومین جشنواره بینالمللی فیلم گوآ از تاریخ ۲۰ تا ۲۸ نوامبر (۲۹ آبان تا ۷ آذر) برگزار میشود.
۵۵۵۵
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.