علی طلوعی تهیهکننده فیلم سینمایی «بخارست» به کارگردانی مسعود اطیابی که این روزها در حال اکران در سینماهای کشور است، درباره تحقق وعده اعطای تیزرهای رایگان تلویزیونی به این فیلم سینمایی از سوی سازمان صداوسیما گفت: سازمان سینمایی در این زمینه زحمت کشیده و براساس مذاکراتی که با صداوسیما داشته است، لیستی را برای دریافت […]
علی طلوعی تهیهکننده فیلم سینمایی «بخارست» به کارگردانی مسعود اطیابی که این روزها در حال اکران در سینماهای کشور است، درباره تحقق وعده اعطای تیزرهای رایگان تلویزیونی به این فیلم سینمایی از سوی سازمان صداوسیما گفت: سازمان سینمایی در این زمینه زحمت کشیده و براساس مذاکراتی که با صداوسیما داشته است، لیستی را برای دریافت تیزر رایگان ارسال کردهاند. در مقابل سازمان صداوسیما خواستههایی را دارد که براساس آن در حال آمادهسازی تیزرهای فیلم «بخارست» برای پخش از تلویزیون هستیم.
وی در تشریح خواستههای تلویزیون گفت: بالاخره آنها قوانینی دارند و براساس همان قوانین باید مدارکی را آماده و ارسال کنیم. فیلم باید مورد بازبینی قرار میگرفت که این اتفاق رخ داد و بعد از آن هم تیزر فیلم را ارسال کردهایم. باید در این زمینه قراردادی تنظیم شود تا براساس پیشنیازهایی که وجود دارد، تیزرهای فیلم از تلویزیون پخش شود و امیدواریم این اتفاق رخ دهد. البته ما چندان به این اتفاق دل نبستهایم و از روز اول هم خیلی روی کمک این دوستان حساب نکرده بودیم!
طلوعی درباره وضعیت فروش فیلم هم گفت: با توجه به شرایطی که در جامعه حاکم است و تبلیغاتی که نتوانستیم برای این فیلم داشته باشیم، در کل فروش فیلم را رضایتبخش میدانیم، اما امیدواریم در طول زمان و به واسطه تبلیغ دهان به دهان مردم و مخاطبان، فروش فیلم ما بالاتر هم برود.
اگر فیلم اسپیلبرگ هم در این شرایط در سینماهای ایران اکران شود، فروش نخواهد داشت! همه ما در همین جامعه داریم زندگی میکنیم و با توجه به شرایطی که شاهد هستیم و نبود تبلیغات مناسب، در قیاس با فروش سایرفیلمهای روی پرده میتوانم بگویم فیلم «بخارست» تا همین جا هم عالی فروخته است
این تهیهکننده درباره افتتاحیه کم رونقتر فیلم «بخارست» به نسبت دو فیلم اخیر مسعود اطیابی که در شرایطی مشابه فروش بسیار قابلتوجهی داشتند هم تأکید کرد: واقعاً شرایط امروز با شرایط قبل قابل قیاس نیست. اگر فیلم اسپیلبرگ هم در این شرایط در سینماهای ایران اکران شود، فروش نخواهد داشت! همه ما در همین جامعه داریم زندگی میکنیم و با توجه به شرایطی که شاهد هستیم و نبود تبلیغات مناسب، در قیاس با فروش سایرفیلمهای روی پرده میتوانم بگویم فیلم «بخارست» تا همین جا هم عالی فروخته است. در عین اینکه معتقدم در طول زمان فروش فیلم بیشتر هم خواهد شد.
وی با تأکید براینکه از اکران «بخارست» در شرایط فعالی پشیمان نیستند، گفت: تنها نقطه امیدبخشی که درباره اکران این فیلم وجود دارد و سازمان سینمایی و شورای صنفی نمایش در این زمینه با ما همکاری کردهاند، بحث طول زمان اکران است. این فیلم قرار است تا اکران عید فطر آینده روی پرده بماند و همین طول مدت اکران میتواند به فروش فیلم کمک کند.
این تهیهکننده درباره برخی واکنشهای انتقادی نسبت به اکران فیلم در شرایط فعلی هم توضیح داد: ما هم جزئی از همین مردم هستیم و مانند باقی صنوفی که در همین شرایط فعال هستند، صنف سینما هم باید به حیات خود ادامه دهد. من بهعنوان تهیهکننده اگر نتوانم فیلم تازهای بسازم، به همان نسبت عوامل دخیل در فرآیند ساخت یک فیلم را دچار بیکاری کردهام. بالاخره این دوره هم سپری میشود. در این بازه زمانی حدوداً سهماههای که با این شرایط ملتهب مواجه بودهایم هم همه صنوف و مشاغل مشغول به کار بودهاند، چرا باید سینما را تعطیل کنیم؟
وی تأکید کرد: در هر خانواده، هر اتفاقی هم که رخ میدهد، در نهایت همه افراد خانواده باید پشت هم باشند و تلاش کنند تا حال دیگری را خوب کنند. ما قرار نیست به گونهای رفتار کنیم که گویی تا ابد قرار است حال همهمان بد باشد. ما به احترام شرایطی که در کشور وجود داشت، فیلم «بخارست» را در مهرماه اکران نکردیم و تا آبانماه هم برای آن منتظر ماندیم اما میدانیم قرار هم نیست درهای سینماها برای همیشه تخته شود. مگر در همین روزها رستورانها و دیگر مشاغل فعال نیستند؟ همه ما به یک اندازه دلآزرده هستیم اما قرار نیست یک صنف به طور کامل تعطیل شود.
طلوعی درباره سهم سهامداران مردمی فیلم «بخارست» از سود فروش این فیلم که اولین فیلم تولید شده با سرمایهگذاری مردمی در سینمای ایران محسوب میشود هم توضیح داد: قاعدتاً باید در انتظار پایان اکران فیلم بمانیم تا براساس مجموع فروش، حسابرسی صورت بگیرد و مشخص شود به هر یک از سهامداران این فیلم چه میزان سود تعلق میگیرد.
۵۵۲۴۷
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.