به گزارش ستاد خبری شانزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»، برگزاری کارگاههای «انتقال تجربه» یکی از بخشهای شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» است که مانند هر سال با حضور تعدادی از اساتید داخلی و خارجی در مدت برگزاری این رویداد سینمایی، برپا میشود. مجید رحیمی مدیر پژوهش مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی درباره برگزاری کارگاههای «انتقال تجربه» […]
به گزارش ستاد خبری شانزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»، برگزاری کارگاههای «انتقال تجربه» یکی از بخشهای شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» است که مانند هر سال با حضور تعدادی از اساتید داخلی و خارجی در مدت برگزاری این رویداد سینمایی، برپا میشود.
مجید رحیمی مدیر پژوهش مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی درباره برگزاری کارگاههای «انتقال تجربه» در این دوره از جشنواره «سینماحقیقت» گفت: در این دوره ۷ کارگاه داریم که به صورت مسترکلاس برگزار میشود. ۴ کارگاه با حضور اساتید ایرانی و ۳ کارگاه با حضور اساتید خارجی است. کارگاههای امسال به روال سالهای گذشته و بر مبنای انتقال تجربه اساتید برگزار میشود. به عنوان مثال هر کارگاه با نمایش بخشهایی از اثر استاد مورد نظر و صحبت در مورد روند کار او و توضیح درباره تجربهای که از سر گذرانده است اجرا میشود.
وی افزود: علاقمندانی که در مدت زمان اعلام شده نسبت به حضور در این کارگاهها ثبتنام کردهاند، میتوانند از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ فردا مصادف با سهشنبه ۱۵ آذرماه به دفتر پژوهش مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی مراجعه و کارت حضور در این کارگاهها را دریافت کنند.
مدیر پژوهش مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی در پایان بیان کرد: «مستندسازی تک نفره»، «طراحی ساختار در مستند بحران»، «نریشن در مستند»، «تکنیکهای مصاحبه در مستند» تعدادی از عناوین کارگاههای این دوره هستند.
شانزدهمین جشنواره بینالمللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» به دبیری محمد حمیدی مقدم از ۲۰ تا ۲۵ آذرماه ۱۴۰۱ برگزار میشود.
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.