درگفت و گو با باشگاهخبرنگاران جوان مطرح شد؛ شانزدهمین جشنواره مستند ایران سینماحقیقت به دبیری محمد حمیدی مقدم از بیستم تا بیست و پنجم آذر ماه در پردیس سینمایی ملت درحال برگزاری است. علیرضا سلیمانی مجری گرافیکی شانزدهمین جشنواره سینماحقیقت در خصوص المانهایی که در طراحی بنرها و محیط جشنواره در نظر داشتند؛ گفت: طراحی […]
درگفت و گو با باشگاهخبرنگاران جوان مطرح شد؛
شانزدهمین جشنواره مستند ایران سینماحقیقت به دبیری محمد حمیدی مقدم از بیستم تا بیست و پنجم آذر ماه در پردیس سینمایی ملت درحال برگزاری است.
علیرضا سلیمانی مجری گرافیکی شانزدهمین جشنواره سینماحقیقت در خصوص المانهایی که در طراحی بنرها و محیط جشنواره در نظر داشتند؛ گفت: طراحی گرافیک محیطی جشنواره را آقای دوایی گرافیست جشنواره و مدیر هنری جشنواره تحت نظر و صلاح دبیر حمید مقدم دبیر جشنواره انجام دادند و ما فقط مجری بودیم و فضا سازیهارا انجام دادیم.
او ادامه داد: نکتهای که در رابطه با این موضوع مطرح هست این است که قرار بود رنگهای سازمانی و لوگوی این جشنواره که همه دوستان و مستندسازان آنها را میشناسند، در محیط گرافیکی لحاظ شود و آن زیبایی بصری و محیطی که قرار است در جشنواره اتفاق بیوفتد و فضا را برای مستندسازان دلپذیرتر و گرمتر کند اتفاق بیوفتد که به لطف خدا این اتفاق افتاده است.
سلیمانی افزود: از این رو هنگامی که نظر دوستانی که در این جشنواره حضور پیدا کردهاند را میپرسیم؛ نمره قبولی را از آنها دریافت میکنیم.
مجری گرافیکی محیطی شانزدهمین جشنواره سینماحقیقت گفت: پروسه گرافیکی محیطی جشنواره نیازمند جلسات متعدد با دبیر، مدیر هنری و ستاد اجرایی جشنواره است. اگر بخواهیم بگوییم که اولین قرار اجرای این اتفاق در دوره شانزدهمین سینماحقیقت کی هست؛ بر میگردد به حدود سه ماه قبل که جلسات هماهنگی، برنامهریزی و اتاق فکر جشنواره شکل گرفته و اینها بررسی شده است.
به گفته سلیمانی، مرحله اجرایی جشنواره سینماحقیقت در کمتر از ۴۸ ساعت با همکاری ۱۱ تیم چاپ و نصب اتفاق افتاده است. به دلیل حجم گستره گرافیک محیطی که اجرا شده است و در واقع نکتهای که دبیر محترم این جشنواره تاکید داشتهاند رعایت زیبایی و همه اصول طراحی آن بوده است که در کمتر از ۴۸ ساعت و در مجموع با چیزی حدود ۲۸۶ ساعت نفر کار انجام شده است.
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.