با وجود آن که مدتها بود پیگیریهایی برای پخش مسابقه نیمهنهایی و فینال جامجهانی قطر در سینماها انجام میشد اما تصمیمگیری قطعی، غروب روز چهارشنبه خبررسانی شد و سازمان سینمایی اعلام کرد شرایط برای پخش زنده این دو مسابقه مهیا و مجوزهای لازم صادر شده است. شنبه ۲۶ آذرماه که قرار بود از ساعت ۱۸:۳۰ […]
با وجود آن که مدتها بود پیگیریهایی برای پخش مسابقه نیمهنهایی و فینال جامجهانی قطر در سینماها انجام میشد اما تصمیمگیری قطعی، غروب روز چهارشنبه خبررسانی شد و سازمان سینمایی اعلام کرد شرایط برای پخش زنده این دو مسابقه مهیا و مجوزهای لازم صادر شده است.
شنبه ۲۶ آذرماه که قرار بود از ساعت ۱۸:۳۰ مسابقه نیمهنهایی بین دو تیم کرواسی و مراکش شروع شود، بیشتر سینماهای تهران و برخی شهرهای دیگر یک سانس را برای پخش این مسابقه اختصاص داده بودند اما علی سرتیپی – مدیر پردیس سینمایی کورش- میگوید: استقبال از پخش این بازی آنقدر کم بود که بجز سینما کورش، تقریباً تمام سینماها این سانس را لغو کردند.
او در گفتگویی با ایسنا ادامه داد: اعلام دیر هنگام تصمیم به پخش مسابقات در سینما، نبود اطلاعرسانی کافی و جذاب نبودن این مسابقه که طرفداران زیادی در ایران ندارند از دلایل استقبال کم مخاطبان میتواند باشد ولی برای مسابقه فینال به نظر میرسد شرایط بهتر باشد چون با توجه به حساسیت بازی و طرفدارانی که تیمهای فرانسه و آرژانتین در ایران دارند، احتمالا وضعیت بلیتفروشی امشب متفاوتتر باشد.
به این ترتیب برای مسابقه امروز بین تیمهای آرژانتین و فرانسه که ساعت ۱۸:۳۰ عصر یکشنبه، ۲۷ آذر پخش میشود بسیاری از سینماها از یک تا سه سالن را به پخش این بازی اختصاص دادهاند و قیمت بلیت آن هم ۴۵ هزار تومان خواهد بود.
با توجه به رکود گیشه سینماها، پخش مسابقات جام جهانی از سوی سینماداران به صورت جدی پیگیری میشد بخصوص آنکه با پخش دو بازی تیم ایران در دور مقدماتی جام جهانی سینماها بیش از ۶۰۰ میلیون تومان فروش کردند.
۵۷۵۷
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.